- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb tegenwoordig de M Sport bumper op mijn F20 (pre LCI). Het verschil is bizar. De bumper maakt de wagen.![]()
Home
Kom op zondag 14 september van 9:00 tot 17:00 naar Hart Voor Auto's Showtime op Vliegveld Twenthe! Beleef een dag vol autospektakel met meer dan 1500 auto’s op de showpaddock. Tientallen autoclubs zijn aanwezig om hun mooiste bolides te showen, en in Hangar 11 spot je de absolute toppers tijdens...www.hartvoorautos.nl
Bizar hoe veel verschil dit maakt.
Vind het zo eigenlijk best een mooie wagen.
Nog wel wat agressief naar mijn smaak maar niet lelijk.
(vooral bij BMWs.) Een zwarte grille i.p.v. chroom met zwart is ook al heel iets anders.Er "verstand" van hebben blijft niets minder dan inschatten wat de consument mooi gaat vinden. Of is BMW dusdanig groot dat het kan stellen, wat de consument mooi "moet" gaan vinden?
Nou als niemand m hier en de reviews op yt en AW etc het niks vinden lijkt het me sterk dat er een gat in de lucht werd gesprongen toen het doek van de nieuwe 4 werd afgehaald en ze de grill konden bekijken.
En zal vast wel een marktonderzoek geweest zijn voor de lancering wat 'wij' er van vinden.
Het vergroten van de grill is toch niets meer dan het veranderen voor het veranderen? Zodat mensen waarbij hun auto de stabiliteit van hun ego bepaald de wens komt om een nieuwe te kopen omdat je anders in een “oude” rijdt

.| DE NIEUWE BMW 4 SERIE COUPÉ IN DE SHOWROOM. |
| BEKIJK NU DE VIDEO MET TOM CORONEL EN COLLEGA JASPER. |
| Geachte heer ......, Vanaf aanstaande zaterdag staat de nieuwe, veel besproken BMW 4 Serie Coupé in onze showroom. Omdat deze introductie wat anders loopt dan gebruikelijk, delen wij alvast een video met u waarin Tom Coronel en onze collega Jasper alles vertellen over deze nieuwe 4 Serie Coupé. Start de video daarom nu en laat u verrassen door de prachtige features van deze spiksplinternieuwe Coupé van BMW. De nieuwe BMW 4 Serie Coupé is veel veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Het maken van een proefrit is daarom zeker de moeite waard! Neem hiervoor contact met ons op en wij zullen ervoor zorgen dat de BMW 4 Serie Coupé gedesinfecteerd op u staat te wachten bij onze vestiging. Met vriendelijke groet, Dave da Silva Curiël Dusseldorp BMW Alkmaar |
Zoals?Waar gaat die 4 serie voor? Eurootje of 60 duizend? Dan heb je toch zo veel te koop wat een stuk leuker is...
Ik ben veel te biased wat dit betreft, ik zou altijd voor een ster op de grill kiezen.