XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Proefrit met RS6 zul je bij pon moeten doen, er zullen weinig dealers zijn die een rs6 als demo hebben rijden. Daarnaast zullen ze je heus wel screenen of je kredietwaardig bent voordat ze je laten rijden.

Het idee is leuk, jammer genoeg bijna onmogelijk uit te voeren.

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Got boost?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha een vriend van me had een Mercedes c amg mee gekregen (wel een 2e hands maar was zgan) toen hij met mijn toenmalige Audi (2008 A4 3.0 tdi) aan kwam rijden, nette kleren aan. Had wel een MasterCard gold credit card om af te geven :o

Ik mag ze zelf vaak zat proefrijden en naar de eigenaar terug brengen of ophalen bij de eigenaar dus heb t zelf nooit geprobeerd.

Haha een vriend van me had een Mercedes c amg mee gekregen (wel een 2e hands maar was zgan) toen hij met mijn toenmalige Audi (2008 A4 3.0 tdi) aan kwam rijden, nette kleren aan. Had wel een MasterCard gold credit card om af te geven :o

Ik mag ze zelf vaak zat proefrijden en naar de eigenaar terug brengen of ophalen bij de eigenaar dus heb t zelf nooit geprobeerd.

Bij Mercedes weet ik niet hoe ze dat doen, bij Audi gaat het niet zo makkelijk in ieder geval.

Bij Mercedes weet ik niet hoe ze dat doen, bij Audi gaat het niet zo makkelijk in ieder geval.

Haha 2e hands is ook makkelijker dan nieuw he, nieuw denk ik bij Mercedes ook weinig kans.

Proefrit die ik met Polo gti gemaakt had moest ook officieel aangevraagd worden enz :o

2e Hands misschien meer kans ja, maar om nou zo veel moeite te doen.. Zo bijzonder is een RS6 nou ook weer niet.

2e Hands misschien meer kans ja, maar om nou zo veel moeite te doen.. Zo bijzonder is een RS6 nou ook weer niet.

Standaard niet nee, onderhandel genomen door mtm is t een eindbazen auto waarmee je met 5 man en skibepakking Porsches in haalt op de autobahn :p

Standaard niet nee, onderhandel genomen door mtm is t een eindbazen auto waarmee je met 5 man en skibepakking Porsches in haalt op de autobahn :p

zou best wel eens met een RS6 willen rijden heur :)

Eens, het is een onwijs vette auto. Wij hebben hier nu een grijze rs6c7 staan.

Ik bedoelde meer dat het niet zo bijzonder is dat je de moeite neemt om een andere auto te regelen en een pak enzo om MISSCHIEN een proefrit te mogen maken. Zo onwijs snel is het origineel nou ook weer niet.

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

pfff wat een tupperware troep word er hier gepost de laatste tijd.......

peugeot-205-achterbumper-extreme--kb2-tuning-pe205r01-.jpg

DIT is tupperware troep..

Wat ik post, zijn bijna originele auto's die verlaagd zijn en andere wielen. (enkele een lipje)
Originele auto's boeien me niet, auto kopen kan iedereen.. Bouwen niet. :)

peugeot-205-achterbumper-extreme--kb2-tuning-pe205r01-.jpg

DIT is tupperware troep..

Wat ik post, zijn bijna originele auto's die verlaagd zijn en andere wielen. (enkele een lipje)
Originele auto's boeien me niet, auto kopen kan iedereen.. Bouwen niet. :)

still overdreven troep. vooral die japanse dingen.....:barf:

amerikaanse auto's ook trouwens :vomit:

still overdreven troep. vooral die japanse dingen.....:barf:

amerikaanse auto's ook trouwens :vomit:

Ieder zijn ding. :)

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Dikke motor is wel leuk.. Heeft voor mij persoonlijk alleen geen meerwaarde als het origineel is.

Dit lopend krijgen is niet moeilijk:
http://cdn.carthrottle.com/wp-content/uploads/2011/07/SLKV82.jpg

Dit goed lopend krijgen is vrijwel onmogelijk dus als het je lukt heb je er ook een soort band mee.
awtracksportgolf2.jpg

Klinkt onnozel.. Maar ik denk dat mensen die zelf een auto hebben gebouwd mij wel begrijpen.

Bazige foto!

Of je huurt iemand in en die bouwt de auto voor je.

band met je auto.. Nederlanders en hun realiteitszin..

Of je huurt iemand in en die bouwt de auto voor je.

band met je auto.. Nederlanders en hun realiteitszin..

Dan is de lol er af. Ja het klinkt raar, ben ik met je eens.

Voor jou is een auto misschien alleen leuk om naar te kijken en makkelijk omdat het rijdt, voor mij is het net als fitness een uitlaatklep.

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Maar is verder ook niet belangrijk wat voor wie belangrijk is, foto's moet je posten. :D

Inb4 lelijk ziet er niet uit.. :rolleyes:

FUNCTION > FORM!

mey1.jpg

101012_4.jpg