XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

zbyTrso.jpg

:roflol:
Nog autobezitters last hier van het roestmonster?

Vorige week even de Alfa op de brug mogen bekijken, viel me echt mee voor een 14 jaar oude Italiaan.

De einddemper is aardig rot, maar dat wist ik al.
Verder is er eigenlijk zo goed als niks te zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.826
Vorige week even de Alfa op de brug mogen bekijken, viel me echt mee voor een 14 jaar oude Italiaan.

De einddemper is aardig rot, maar dat wist ik al.
Verder is er eigenlijk zo goed als niks te zien.
Als je je alleen al bewust bent van het roestmonster scheelt al een hoop denk ik oftewel na elke vorstperiode onderkant van de autowassen bij wasstraat of zelf aan de slag en sowieso even het zout er af wassen van de carrosserie. En natuurlijk achterkant wielkasten vuil verwijderen

Als je je alleen al bewust bent van het roestmonster scheelt al een hoop denk ik oftewel na elke vorstperiode onderkant van de autowassen bij wasstraat of zelf aan de slag en sowieso even het zout er af wassen van de carrosserie. En natuurlijk achterkant wielkasten vuil verwijderen

Ja dat denk ik ook, ik hou de vaste plekjes zoals de wielkasten in de gaten, als je het op tijd ziet kan je het makkelijker wegwerken.

De facelift 147 zijn sowieso niet enorm gevoelig voor roest lijkt, zie er in de groepen weinig over langs komen.

Het enige wat vaak gebeurt is dat de afwateringskanaaltjes van de veerpoten achter verstoppen en die wegrotten, daar heb ik bij de aankoop ook bewust naar gekeken.
Toen bleek in 2017 de hele achtervering vervangen te zijn :D mogelijk met die reden ook.

Ben benieuwd of er nog vraag is naar lage coupés. Willen zelfs jongelui niet liever de show stelen in een SUV?
En de kentekenplaat lijkt er ongelukkig op te zitten ja, misschien oogt het dan veel mooier.

Denk dat MB met de huidige modellen ook zeker jong volk aantrekt. Zou mijn voorkeur wel hebben als ik hier geld aan zou uitgeven.

drool:drool:drool:drool:drool:drool:drool:drool:

Laatst bewerkt:
Even verplaatst naar juiste topic
Ik ken twee mensen bij wie dat wel is.

Als je een kleur en opties wilt waar niemand op zit te wachten en andere geliefde opties niet wilt gaat de leaseprijs flink omhoog omdat de verwachte verkoop waarde aan het einde van je lease termijn dan een stuk lager is.
Dan moeten ze een maatschappij zoeken waar dat gewoon en netjes wordt meegenomen. Zijn er genoeg die het registreren en het over kunnen nemen. Ik weet dat het bij zakelijk vaak wat ingewikkelder ligt over wie er in mag rijden, misschien zijn er private leasemaatschappijen die er ook moeilijk over doen, maar ken er genoeg waarbij iedereen (met toestemming) in de auto mag rijden.

Kleuren en opties kosten bij koop ook geld. De duurste kleur voor bijvoorbeeld die fiesta kost 12 euro per maand extra (144 in t jaar), wil je hem kopen met de duurste kleur, betaal je 900, kun je nog flink wat jaren van leasen.

Kleuren en opties kosten bij koop ook geld. De duurste kleur voor bijvoorbeeld die fiesta kost 12 euro per maand extra (144 in t jaar), wil je hem kopen met de duurste kleur, betaal je 900, kun je nog flink wat jaren van leasen.
En wat kost een gele?

Terug
Naar boven