MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.885
BMW logo aan de zijkant op de X2 ziet er ook super gay uit

I want this! Liefste een 1750tbi ti maar de 3.2jts V6 Q4 is ook wel smerig dik, maar weegt weer erg veel.
En dan nog de "goedkopere" optie de 2.2jts.
Zijn er mensen met ervaring in deze blokken? Ik rijd zelf nu een 156 1.8 Twin Spark.

sbcyyofbvcoc.jpg

\

Die bmw’s worden met de dag lelijker.

Kan nog niet aan het interieur van ev auto's wennen, komt zo karig over. Een open ruimte tussen dashboard en middenconsole was vroeger kenmerkend voor mijn suzuki alto.

In een dikke auto wil je helemaal in een cockpit verdwijnen omringt door knoppen en nog meer knoppen.

Kan nog niet aan het interieur van ev auto's wennen, komt zo karig over. Een open ruimte tussen dashboard en middenconsole was vroeger kenmerkend voor mijn suzuki alto.

In een dikke auto wil je helemaal in een cockpit verdwijnen omringt door knoppen en nog meer knoppen.
Wat vind je dan van zoiets, laatst stond ik er naast te tanken, voor mij zou zo’n interieur al een reden zijn een andere auto te kiezen.
6656ADE1-9998-483E-B3BB-C159A1138545.jpeg

Daar hou ik juist wel weer van. Fraai middenconsole.

Vind alleen dat digitale tablet met de km teller er niet bij passen. Dat is er zo opgezet, niet mooi geintegreerd. Dat zal nog wel niet mogelijk zijn. Het is net een tablet die er op geschroefd is.
Beetje terug in de jaren '80 toen alles ook zo vierkant en kaarsrecht was. Over aantal generaties zullen ze dat ook vast in alle vormen kunnen gieten.
Maar ik hou meer van echte knoppen en klokken dan dat digitale.

tesla.jpg

Dit vind ik dus echt helemaal niks hebben, zo steriel en sober. Blijkbaar modern en opgeruimd.
Zal wel smaak zijn, kom ook bij mensen thuis waarbij je denkt dat je je in een ziekenhuis begeeft.

tesla.jpg

Dit vind ik dus echt helemaal niks hebben, zo steriel en sober. Blijkbaar modern en opgeruimd.
Zal wel smaak zijn, kom ook bij mensen thuis waarbij je denkt dat je je in een ziekenhuis begeeft.
Model 3 is inderdaad karig as f**k. Vind ik bij de X en S wel een stuk beter.

Voor sommige dingen zoals ac of ventilatie wil je gewoon fysieke knoppen hebben in je auto.

Gaat de claxon in die Tesla zeker ook via dat tablet menu :roflol:

Terug
Naar boven