Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij geen historisch besef?BMW logo aan de zijkant op de X2 ziet er ook super gay uit
Klopt, vind die grill op de x7 wel gaaf eigenlijkik zag vandaag een hagelnieuwe 7 serie rijden. Het lijkt wel alsof ze een BBQ hebben geplakt aan de voorzijde. Wat afschuwelijk zeg. Erg jammer want het zijn mooie wagens.
Wat vind je dan van zoiets, laatst stond ik er naast te tanken, voor mij zou zo’n interieur al een reden zijn een andere auto te kiezen.Kan nog niet aan het interieur van ev auto's wennen, komt zo karig over. Een open ruimte tussen dashboard en middenconsole was vroeger kenmerkend voor mijn suzuki alto.
In een dikke auto wil je helemaal in een cockpit verdwijnen omringt door knoppen en nog meer knoppen.
Lijkt me een fijne reis cockpit maar ben zelf meer van de sportievere auto's.Wat vind je dan van zoiets, laatst stond ik er naast te tanken, voor mij zou zo’n interieur al een reden zijn een andere auto te kiezen.
![]()
Model 3 is inderdaad karig as f**k. Vind ik bij de X en S wel een stuk beter.![]()
Dit vind ik dus echt helemaal niks hebben, zo steriel en sober. Blijkbaar modern en opgeruimd.
Zal wel smaak zijn, kom ook bij mensen thuis waarbij je denkt dat je je in een ziekenhuis begeeft.
Zag vandaag een 'brute M3'
Keken we naar kentekencheck was het een 316D
Kan eerdaags foto van maken.