- Waardering
- 12.701
![]()
![]()
Keuzestress, een luxe probleem. S65 AMG Final Edition.
Brute bak!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
![]()
Keuzestress, een luxe probleem. S65 AMG Final Edition.
Stel je hebt een M8 maar wil 'm verkopen, zou onderstaande een goed alternatief zijn?
Full Onyx black on black.
Heerlijk toch. Wel deze rims btw.1 van de sponsoren van de voetbalclub van m’n zoon heeft er zo één. Echt een pooierbak eersteklas.
Wel beter afgewerkt, comfortabeler en ander level volgens sommigen. Duidelijker een GT.
Ik heb wel eens gehoord wat Bentley voor een setje velgen vraagt. Da’s niet mis.Banden voor de Boegattie kosten ook veulalleen al van die velgen kun je een mooie auto voor kopenIk heb wel eens gehoord wat Bentley voor een setje velgen vraagt. Da’s niet mis.

Alles is relatief. Op mijn motor kost de achterband die ik 's zomers gebruik (Pirelli Diablo Rosso Supercorsa SP V3) rond de 200 euro en gaat 2000km mee.Van m’n Benz ook. Word al scheitziek van de gedachte dat ik ze volgend jaar moet vervangen![]()
Ongeveer rond de 30k. Als je 2 sets versleten hebt, in ieder geval om de 7000km nieuwe banden, moet je nieuwe velgen en die kosten rond de 90k. Toen ik hoorde wat bepaalde velgen van de nieuwste Koenigsegg moesten kosten dacht ik echt wtf. Sindsdien snap ik goed waarom je nergens prijzen kan vinden bij Koenigsegg, tenzij je een potentiële koper bent dan krijg je een config toegestuurd.
Alles is relatief. Op mijn motor kost de achterband die ik 's zomers gebruik (Pirelli Diablo Rosso Supercorsa SP V3) rond de 200 euro en gaat 2000km mee.
Exclusief demontage en montage van het wiel, montage van de band en afvoerbelasting van de oude band. Lucht is gratis en daarom doen ze er altijd teveel in.
Die van mij zijn dus net zo duur.Ongeveer rond de 30k. Als je 2 sets versleten hebt, in ieder geval om de 7000km nieuwe banden, moet je nieuwe velgen en die kosten rond de 90k. Toen ik hoorde wat bepaalde velgen van de nieuwste Koenigsegg moesten kosten dacht ik echt wtf. Sindsdien snap ik goed waarom je nergens prijzen kan vinden bij Koenigsegg, tenzij je een potentiële koper bent dan krijg je een config toegestuurd.
Wint @Sanca Saxon grootste lul van het forum 🤭
It has drugdealer written all over it!1 van de sponsoren van de voetbalclub van m’n zoon heeft er zo één. Echt een pooierbak eersteklas.
De ultieme wolf in schaapskleren? Het lijkt me niet onaangenaam om sommige wagens te kakken te zetten met een Skoda.

Is er ook een met smeuige V6. Ligt ook in de Passat CC trouwens. Fijne reisauto met 300pkKlassieker: 2016 SKODA SUPERB SE L 2.0 TSI 280PS 4X4 REVIEW
De ultieme wolf in schaapskleren? Het lijkt me niet onaangenaam om sommige wagens te kakken te zetten met een Skoda.![]()