MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Screenshot_20201203-212536_Gallery.jpg

Screenshot_20201203-212512_Gallery.jpg

Keuzestress, een luxe probleem. S65 AMG Final Edition.

Brute bak!

Stel je hebt een M8 maar wil 'm verkopen, zou onderstaande een goed alternatief zijn?

Full Onyx black on black.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.243
Wel stukkie zwaarder

Van m’n Benz ook. Word al scheitziek van de gedachte dat ik ze volgend jaar moet vervangen :(
Alles is relatief. Op mijn motor kost de achterband die ik 's zomers gebruik (Pirelli Diablo Rosso Supercorsa SP V3) rond de 200 euro en gaat 2000km mee.

Laatst bewerkt:
Banden voor de Boegattie kosten ook veul
Ongeveer rond de 30k. Als je 2 sets versleten hebt, in ieder geval om de 7000km nieuwe banden, moet je nieuwe velgen en die kosten rond de 90k. Toen ik hoorde wat bepaalde velgen van de nieuwste Koenigsegg moesten kosten dacht ik echt wtf. Sindsdien snap ik goed waarom je nergens prijzen kan vinden bij Koenigsegg, tenzij je een potentiële koper bent dan krijg je een config toegestuurd.

Ongeveer rond de 30k. Als je 2 sets versleten hebt, in ieder geval om de 7000km nieuwe banden, moet je nieuwe velgen en die kosten rond de 90k. Toen ik hoorde wat bepaalde velgen van de nieuwste Koenigsegg moesten kosten dacht ik echt wtf. Sindsdien snap ik goed waarom je nergens prijzen kan vinden bij Koenigsegg, tenzij je een potentiële koper bent dan krijg je een config toegestuurd.
Die van mij zijn dus net zo duur.

Verpiswedstrijd...

:trollfacex:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven