MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Banden voor de Boegattie kosten ook veul
En die zijn na paar duizend km al aan vervanging toe.

Zou je dan eigenlijk lachen om die rekeningen? Haha wat roep je het maakt mij geen hol uit. En wat voor winst zit er op zo'n bandje? Luxe bedrijven maken er gretig gebruik van als prijs geen rol speelt.

Beetje E60 M5? Mag ik dat posten? Dat mag ik posten!

M Wagens: Wanneer je bochten zijwaarts neemt

1607041672438.png

Dat interieur is wel leuk voor als je op het kamp woont, maar verder echt een geile bak :wanker:
Interieur vond ik er prachtig bij passen toen ik het zag, laten we wel wezen een super degelijk persoon gaat geen Brabus 850 bestellen. Mooi maatwerk. Je moet het ook een beetje zien in een mediterraan klimaat. Op en neer naar de sportclub, boodschappen en familie bezoek.

Brabus heeft bij velen in NL een beetje een kamper imago, komt ook omdat 90% nep is wat in NL er voor door zou moeten gaan (als het niet meer is) met allerlei lelijke aftermarket plastic rommel en rare type aanduidingen. Echte Brabussen zien er de laatste decennia niet eens zo gek uit vind ik.

1000+ NM

Ik vind helemaal mooi!

Niet meer full r*tard gaan is wellicht de beste optie.

Niet meer full r*tard gaan is wellicht de beste optie.
Ik dacht dat het een geintje was maar jij was er echt bij betrokken? In ieder geval wel een unieke manier om van je auto af te geraken, tijdens invoegen niet zorgvuldig gekeken o.i.d.? Inmiddels alweer gereden? Nog gevoelens van twijfel ofzo? Sterkte in ieder geval.

Terug
Naar boven