MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Klinkt mss gek maar doe mij de Type R maar. Heb ik veel meer lol van. (en ik kan er mee op vakantie ook)
Civic R zou ik heel graag in willen rijden, heb ze altijd leuk gevonden.
Ik had het over het korte baantje bij Top Gear. De Q7 staat op plaats 214 net boven de laatst atmosferische Civic (en een paar ander snelle hot hatches) de X5 staat op plaats 159, net onder een 911 ipv er boven zoals ik zei, maar wel tussen redelijk snelle auto.
De Urus staat op plaats 70 direct boven de Ford GT.

Heb je daar een linkje van? De data op de top gear website zegt namelijk heel wat anders.

Daar staat de Civic R uit 2004 op plek 184 bvb, 17 jaar oud en 30 plekken hoger dan waar jij de Q7 hebt staan.

Ik zie ook geen enkele 911 onder plek 70 en de ford GT (2018) op plek 44

De gemiddelde bestuurder kan/durft de limiet van een Cayenne niet eens op te zoeken, dus het extra potentieel dat de 911 heeft maakt voor hun amper iets uit.

Dat maakt het niet dat een gemiddeld persoon niet sneller zou zijn in een 911 dan in een Cayenne.

En zoals je ziet in de moose test, als het er op aan komt zal je met een 911 het ongeluk misschien wel kunnen voorkomen, waarin je met een Cayenne dat niet zal kunnen.

Dat moderne SUV soms sneller zijn dan oude sportauto's is ook niet primair aan het sturen te danken, maar vooral meer vermogen en veel betere automatische bakken.

Een wielrenner is ook sneller op een omafiets dan een normaal persoon op een omafiets, maar dat maakt een omafiets niet een snellere fiets dan een racefiets.

Hahaha, ik zie er heel af en toe 1 rijden ,blijft toch een leuke bak ,alleen jammer van die prijs

In Rusland zijn ze echt heel populair. Kosten hier geloof ik ook de helft van wat ze in NL kosten.

Mijn buurman heeft er een, helemaal in het zwart met zwarte velgen en dan die rode kemklauwen... Echt heel gaaf.

X4 M, X6 M. Niet onaardig. Wat het naampje ook moge zijn dat door BMW is uitgevonden.

De X6 mag van mij een nominatie krijgen voor meest onnodige en lelijkste moderne auto.

Sorry maar 'Coupe'

Noem het dan een LAGT ofzo, Large Actieve Grand Tourer

Wat een hok :roflol:

bmw-x6-302562-1920.jpg
Screenshot_20210107-112420_Samsung Internet.jpg

Civic R zou ik heel graag in willen rijden, heb ze altijd leuk gevonden.

Heb je daar een linkje van? De data op de top gear website zegt namelijk heel wat anders.

Daar staat de Civic R uit 2004 op plek 184 bvb, 17 jaar oud en 30 plekken hoger dan waar jij de Q7 hebt staan.

Ik zie ook geen enkele 911 onder plek 70 en de ford GT (2018) op plek 44

Dat maakt het niet dat een gemiddeld persoon niet sneller zou zijn in een 911 dan in een Cayenne.

En zoals je ziet in de moose test, als het er op aan komt zal je met een 911 het ongeluk misschien wel kunnen voorkomen, waarin je met een Cayenne dat niet zal kunnen.

Dat moderne SUV soms sneller zijn dan oude sportauto's is ook niet primair aan het sturen te danken, maar vooral meer vermogen en veel betere automatische bakken.

Een wielrenner is ook sneller op een omafiets dan een normaal persoon op een omafiets, maar dat maakt een omafiets niet een snellere fiets dan een racefiets.
Ik dacht dat ik de link had gepost.

Jij denkt dat jij de kwaliteiten hebt om het potentieel dat een Caparo T1 boven een Urus te benutten?

De X6 mag van mij een nominatie krijgen voor meest onnodige en lelijkste moderne auto.

Sorry maar 'Coupe'

Noem het dan een LAGT ofzo, Large Actieve Grand Tourer

Wat een hok :roflol:

bmw-x6-302562-1920.jpg
Screenshot_20210107-112420_Samsung Internet.jpg
Je moet niet te veel waarde hechten aan die namen. Interesseert mij geen fluit, denk je nou echt dat iemand die een X6M gaat kopen de showroom binnenstapt en zegt ik wil de nieuwste SAV? Welnee is marketing en het is innovatie taal.
Dat mag. Ik vind de huidige wel mooi. De vorige vond ik mooi van lelijkheid, geeft toch karakter. Echt totaal lak aan het conservatieve. En ondertussen brul je de meeste auto's voorbij als je wil, het filmpje dat ik had gepost over X6M die deed 0-200 in rond de 12s. Dat is echt rap.
Verder niet echt praktisch, koop dan een suv. Niet echt elegant als een coupe, doe dan een 4 serie. In die zin heb je een punt natuurlijk maar zo moet je er denk ik niet naar kijken. Mensen hebben soms behoefte aan iets anders, een nieuw speeltje. Mn zus vond het een geweldige bak.

Je moet niet te veel waarde hechten aan die namen. Interesseert mij geen fluit, denk je nou echt dat iemand die een X6M gaat kopen de showroom binnenstapt en zegt ik wil de nieuwste SAV? Welnee is marketing en het is innovatie taal.

Dat mag. Ik vind de huidige wel mooi. De vorige vond ik mooi van lelijkheid, geeft toch karakter. Echt totaal lak aan het conservatieve. En ondertussen brul je de meeste auto's voorbij als je wil, het filmpje dat ik had gepost over X6M die deed 0-200 in rond de 12s. Dat is echt rap.
Verder niet echt praktisch, koop dan een suv. Niet echt elegant als een coupe, doe dan een 4 serie. In die zin heb je een punt natuurlijk maar zo moet je er denk ik niet naar kijken. Mensen hebben soms behoefte aan iets anders, een nieuw speeltje. Mn zus vond het een geweldige bak.
Ooit in een x6 op de achterbank gezeten tijdens een kort ritje. Heel vreemd om veel beenruimte te hebben maar niet normaal rechtop te kunnen zitten.

De X6 was best wel revolutionair in het SUV segment. Ik weet nog toen ik zo’n auto voor het eerst zag ik heel enthousiast en verbaasd was. Zoiets hadden we eigenlijk nog nooit gezien.

En nu is eigenlijk iedereen dat design na gaan maken.

De X6 was best wel revolutionair in het SUV segment. Ik weet nog toen ik zo’n auto voor het eerst zag ik heel enthousiast en verbaasd was. Zoiets hadden we eigenlijk nog nooit gezien.

En nu is eigenlijk iedereen dat design na gaan maken.
Ssangyong was daar met de Actyon toch eerder mee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.834
Ssangyong powered by Mercedes

• #16.835
Zijn er eigenlijk nog hot hatches onder de 50k? :thinking:

• #16.837
Bedoelde, idd, een maatje groter. Civic R en GTI achtigen

• #16.839
Nja, ging er juist over nadenken omdat ik net ff die checkte in de carbase en was wel meer dan 50k. Misschien bij Broekhuis, vooral in deze tijd, dat als je 45k biedt dat je m wel mee krijgt.

Nja, ging er juist over nadenken omdat ik net ff die checkte in de carbase en was wel meer dan 50k. Misschien bij Broekhuis, vooral in deze tijd, dat als je 45k biedt dat je m wel mee krijgt.
Een nieuwe kost net over 50 (50.900 ofzo). Die neem je zonder inruil en directe betaling wel mee voor minder dan 50k.

Terug
Naar boven