- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn die onderhuids ook niet op een aantal punten gelijk?Ben ik de enige die gelijkenissen ziet tussen de Q8 en de Urus?
Net zoals met de Cayenne dus. Is het niet zo dat met de huidige technologie men een SUV (of desnoods een zeecontainer) sportiever kan maken dan een gemiddelde bestuurder aankan.
Toevallig zag ik gisteren een TG aflevering met de dikste diesel uitvoeringen van een Q7 en een X5. De Q7 was sneller op hun circuit dan een Civic Type-R en de X5 dacht ik zelfs sneller dan een 911.
idk mate, maar?Toevallig zag ik gisteren een TG aflevering met de dikste diesel uitvoeringen van een Q7 en een X5. De Q7 was sneller op hun circuit dan een Civic Type-R en de X5 dacht ik zelfs sneller dan een 911.
Ja dat zijn zeker suv's.Vanaf welke merk / type noemen jullie het een suv?
Is een tucson of een qhasqai al een suv? Kutnaam is dat trouwens. Zonder het op te zoeken spel ik t telkens fout. Japanners weer met hun stomme namen.
How japan took over the world.... and then lost it
Dacht er zal wel een stingertje gekocht zijn dit jaar. En dat die op kenteken gezet zou worden in Helmond of omgeving.
X4 M, X6 M. Niet onaardig. Wat het naampje ook moge zijn dat door BMW is uitgevonden.
Ik had het over het korte baantje bij Top Gear. De Q7 staat op plaats 214 net boven de laatst atmosferische Civic (en een paar ander snelle hot hatches) de X5 staat op plaats 159, net onder een 911 ipv er boven zoals ik zei, maar wel tussen redelijk snelle auto.
De gemiddelde bestuurder kan/durft de limiet van een Cayenne niet eens op te zoeken, dus het extra potentieel dat de 911 heeft maakt voor hun amper iets uit.Hoezo sportiever dan een gemiddelde bestuurder aan kan?
Een gemiddelde bestuurder zou op een circuit misschien niet alles uit een Cayenne Turbo S kunnen halen, maar dat maakt die Cayenne niet opeens vergelijkbaar met een 911.
De Cayenne is bij 76km al bijna de weg kwijt, de 911 doet het met 82kmh strak en netjes.
X4 M, X6 M. Niet onaardig. Wat het naampje ook moge zijn dat door BMW is uitgevonden.