XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.841
Met scheve nummerplaat achter :P

Dan is die zo’n beetje de goedkoopste van zijn soort. :eek:
Vanafprijs voor je het weet lul je over 55-57k. Gok ik. Ken die prijzen niet uit het hoofd maar zo gaat dat vaak.
Bij een M8 verwacht je toch dat er veel op zit, toch kan je daar nog rustig 35k aan opties op stukslaan. Dat weet ik toevallig door een offerte die ik gezien heb.

Vanafprijs voor je het weet lul je over 55-57k. Gok ik. Ken die prijzen niet uit het hoofd maar zo gaat dat vaak.
Hij zou kaler kunnen zijn dan de rest.

Wie heeft dat nieuwe front trouwens bedacht. :roflol:
5BBD8234-92C4-4F37-97A6-1660DCCC1C90.jpeg

• #16.846
ik ga m ff door de configurator gooien

• #16.848
Bedoelde nieuwe auto's

Nja, ging er juist over nadenken omdat ik net ff die checkte in de carbase en was wel meer dan 50k. Misschien bij Broekhuis, vooral in deze tijd, dat als je 45k biedt dat je m wel mee krijgt.

Net goed, In 2018 hadden ze het bij Peugeot zo druk dat ze eigenlijk geen zin hadden om uitgebreid in te gaan op vragen en wensen.

Was ik eruit gelopen omdat hij niet echt de Boxer had staan die ik zocht, moest ik hem er zelf nog op attenderen dat hij ook nog een witte had staan en ja, die had alles wel. Bij de betaling paar dagen later ging er iets mis met de daglimiet en moest ik die aanpassen en even wachten, zat hij te zeuren dat hij niet veel tijd had en zo weg ging. Wat een service :(

• #16.851
Net goed, In 2018 hadden ze het bij Peugeot zo druk dat ze eigenlijk geen zin hadden om uitgebreid in te gaan op vragen en wensen.

Was ik eruit gelopen omdat hij niet echt de Boxer had staan die ik zocht, moest ik hem er zelf nog op attenderen dat hij ook nog een witte had staan en ja, die had alles wel. Bij de betaling paar dagen later ging er iets mis met de daglimiet en moest ik die aanpassen en even wachten, zat hij te zeuren dat hij niet veel tijd had en zo weg ging. Wat een service :(
Echte bedrijfswagendealers word je vaak beter geholpen dan die het naast personenwagens erbij doen. En idd, hier bij de plaatselijke vw dealer ook veel vreemde verhalen gehoord over hoe je daar behandeld werd. Het ging te goed met ze. Krijgen ze praatjes. Verkopen gaat toch wel door. Als je al die dealers goed analyseert hou je er vaak maar 1 of 2 in de buurt over die niet irriteren imo

Echte bedrijfswagendealers word je vaak beter geholpen dan die het naast personenwagens erbij doen. En idd, hier bij de plaatselijke vw dealer ook veel vreemde verhalen gehoord over hoe je daar behandeld werd. Het ging te goed met ze. Krijgen ze praatjes. Verkopen gaat toch wel door. Als je al die dealers goed analyseert hou je er vaak maar 1 of 2 in de buurt over die niet irriteren imo

Ook eens voor niks de wagen afgeleverd voor een grote beurt terwijl dat nog helemaal niet nodig was, omdat ik bij de balie nog checkte of het klopt vanwege de km.
Daarna vergist die lul zich wederom in 50k of 100k op het kaartje voor de volgende keer. Je moet het zelf goed controleren. Uiteraard is de ene dealer de andere niet.

• #16.853
hebben die boxers een ketting of een riem?

ketting

• #16.855
Allemaal halve mong*len bij die garages op een paar uitzonderingen na. Moet ze allemaal niet

Allemaal halve mong*len bij die garages op een paar uitzonderingen na. Moet ze allemaal niet

Naast ons zit een handelaar. Echt glad, hele tijd hetzelfde riedeltje. Alsof er een knop omgaat bij de gozer, dan gaat de verkoopstem aan. Veel verkleinwoordjes.
Nieuwe bandjes, beurtje, vrouwtje, leuk autotje, weinig kilometertjes....en altijd gaat het om toch wel een "bijzondere uitvoering" die je niet veel ziet. Elke keer als je 'm spreekt moet hij ook even vermelden dat zijn pand al helemaal is afbetaald.

• #16.857
Zielig. Slaat vast zn vrouw. Knijpt de kat in het donker.

Terug
Naar boven