- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is die zo’n beetje de goedkoopste van zijn soort.Golf GTI neem je wel mee voor minder dan 50k als je niet te veel extra's wilt.

Vanafprijs voor je het weet lul je over 55-57k. Gok ik. Ken die prijzen niet uit het hoofd maar zo gaat dat vaak.Dan is die zo’n beetje de goedkoopste van zijn soort.![]()
Hij zou kaler kunnen zijn dan de rest.Vanafprijs voor je het weet lul je over 55-57k. Gok ik. Ken die prijzen niet uit het hoofd maar zo gaat dat vaak.

Nja, ging er juist over nadenken omdat ik net ff die checkte in de carbase en was wel meer dan 50k. Misschien bij Broekhuis, vooral in deze tijd, dat als je 45k biedt dat je m wel mee krijgt.

Ik zag niet dat hij niet meer nieuw geleverd werd.
Echte bedrijfswagendealers word je vaak beter geholpen dan die het naast personenwagens erbij doen. En idd, hier bij de plaatselijke vw dealer ook veel vreemde verhalen gehoord over hoe je daar behandeld werd. Het ging te goed met ze. Krijgen ze praatjes. Verkopen gaat toch wel door. Als je al die dealers goed analyseert hou je er vaak maar 1 of 2 in de buurt over die niet irriteren imoNet goed, In 2018 hadden ze het bij Peugeot zo druk dat ze eigenlijk geen zin hadden om uitgebreid in te gaan op vragen en wensen.
Was ik eruit gelopen omdat hij niet echt de Boxer had staan die ik zocht, moest ik hem er zelf nog op attenderen dat hij ook nog een witte had staan en ja, die had alles wel. Bij de betaling paar dagen later ging er iets mis met de daglimiet en moest ik die aanpassen en even wachten, zat hij te zeuren dat hij niet veel tijd had en zo weg ging. Wat een service![]()
Echte bedrijfswagendealers word je vaak beter geholpen dan die het naast personenwagens erbij doen. En idd, hier bij de plaatselijke vw dealer ook veel vreemde verhalen gehoord over hoe je daar behandeld werd. Het ging te goed met ze. Krijgen ze praatjes. Verkopen gaat toch wel door. Als je al die dealers goed analyseert hou je er vaak maar 1 of 2 in de buurt over die niet irriteren imo
Allemaal halve mong*len bij die garages op een paar uitzonderingen na. Moet ze allemaal niet
Zielig. Slaat vast zn vrouw. Knijpt de kat in het donker.
That's a fast b*ch!![]()
Cupra Formentor 310 2.0 TSI 4Drive prijs en specificaties
Specificaties en prijzen van de Cupra Formentor 310 2.0 TSI...www.autoweek.nl
290 PKHet is een zwarte F20 LCI geworden.
120i (manueel)
Bouwjaar: 2017
17.000 Km
1370 kg
17.700 Euro
![]()