- Waardering
- 21.437
Hier in de buurt staat zo een in het blauw.
In goede staat. Wel mooi om te zien. Echt een liefhebbers auto.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier in de buurt staat zo een in het blauw.
Dat kan zeker interessant zijn, maar het verschilt wel van model tot model.Heeft er iemand hier wel eens een auto laten importeren vanuit Duitsland? Zo ja, is dat financieel gezien nog interessant? Of zijn daar tegenwoordig te veel kosten aan verbonden?
Ben momenteel aan het kijken voor een Audi a3 Limousine, maar daar hebben zo veel meer keuze en alles is ook veel cheaper.Dat kan zeker interessant zijn, maar het verschilt wel van model tot model.
Je kan zelf berekenen wat je ongeveer aan BPM zou moeten betalen.Ben momenteel aan het kijken voor een Audi a3 Limousine, maar daar hebben zo veel meer keuze en alles is ook veel cheaper.
Hoe kun je dat eventueel checken?
BMW M4: 4,1 sec (425 pk)
BMW M4 GTS: 3,8 sec (500 pk)
Alpina B4 S Allrad: 3,9 sec (440 pk) (gebaseerd op de 440i)
G Power M4 GTS: 3,6 sec (615 pk)
Een plastic chargepipe i.p.v. aluminium vind ik ook één van hun greatest hits. Aftermarket kost het geeneens zoveel.Los van verhaal van de crankhub, bmw laat wel vaker steken vallen. Ze bouwen een heel bruut apparaat maar hebben dan onderdelen die de krachten niet goed aankunnen. Dat is bij de M6 E63 soms in het extreme (koppelingsplaat/ sperklok diff/ drijfstanglagers/ vanospomp c.q. ventielen/ smg/ tandwielen/ brandstofsysteem etc). Dat heeft dan eigenlijk een goede aanpassing nodig als je niet om de x aantal km's weer hetzelfde euvel wil hebben. Eigenlijk een zonde dat ze die mooie motor niet verder hebben willen doorontwikkelen. Maar de hogere M modellen daarna laten niet op alle vlakken consequent verbetering zien. M8 heeft ook vreemde keuzes. RS is denk ik sterker.
Leuk natuurlijk kijken tot hoever ze kunnen gaan. Zal wel stuk betalen voor vermogen dat je niet goed kwijt kunt. Maar dat is het spelletje vaak.MTM » Configurator
MTM Tuning and invidiualisation for Audi, VW, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini, KTM, Spyker and Porsche. Performance upgrade by Chiptuning, Supercharger, Compressor, Exhaust Systems, Rims, Brakes, Suspensions and Equipment.www.mtm-online.de
40 k extra voor rs6 met 1001 pk.
Valt mee?? of ben je er dan nog niet?
edit.
De winst met turbo's is episch.MTM » Configurator
MTM Tuning and invidiualisation for Audi, VW, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini, KTM, Spyker and Porsche. Performance upgrade by Chiptuning, Supercharger, Compressor, Exhaust Systems, Rims, Brakes, Suspensions and Equipment.www.mtm-online.de
40 k extra voor rs6 met 1001 pk.
Valt mee?? of ben je er dan nog niet? Connaisseurs?
Dacia duster, vond ik in het begin echt een mooie budget-auto, als ik hem nu zie vind ik het maar een plastieken samenraapsel.Wat vinden jullie goede voorbeelden van auto's die slecht oud zijn geworden.
Ik vond de 2007-2011 civic super cool toen hij net uit was. Met de driekhoek uitlaten die weer terugkwamen in de lampen en het 'doorlopende' design. maar zag er gisteren weer een rijden en dit vind ik echt een voorbeeld van een auto die echt slecht oud is geworden.
![]()
Inb4 cactus. Met van die mode verschijnselen op de zijpanelen weet je dat het er verrot gaat uitzien na verloop van tijd. Verder zijn auto's die getuned zijn, waarbij dat heel zichtbaar is qua exterieur, hier doorgaans ook aan onderhevig. Over smaakt valt niet te twisten maar de mooiste klassiekers zijn doorgaans toch de meest originele, niet met andere bumperkits enz.Wat vinden jullie goede voorbeelden van auto's die slecht oud zijn geworden.