Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Wat vinden jullie goede voorbeelden van auto's die slecht oud zijn geworden.

Ik vond de 2007-2011 civic super cool toen hij net uit was. Met de driekhoek uitlaten die weer terugkwamen in de lampen en het 'doorlopende' design. maar zag er gisteren weer een rijden en dit vind ik echt een voorbeeld van een auto die echt slecht oud is geworden.

fcadca4214b04dbc83bc5411f4988924-1.jpg
Ik dacht aan de eerste A Klasse. Alleen was die altijd al fugly. Mercedes onwaardig!

Ik vond de Ford en Citroën modellen van 10 jaar geleden nog wel redelijk toen ze net op weg reden maar werden al heel snel saai. Zelfde met de Opel Insignia.

1.6 3 cyl @ 261 pk 🤭

(in de i8 zit een 1.5 3 cyl @ 231 pk)

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.108
Die hot hatch van hyundai is ook over de 50

Prijs in NL is eigenlijk niet meer representatief, zit gewoon te veel extra op de prijs.

Je kan als automaker nog zo je best doen om een leuke betaalbare auto te maken maar als je door belasting en BPM 50% meer betaald schiet het niet op.

• #17.111
Hupakee, meteen verhuizen naar Begbië. Kedeng kedeng kedeng oeh oehhh

Een Civic Type R kost nog geen 40k en heb je ook 320pk. Een auto die een stuk praktischer is en is nog een beetje een gevestigde hot hatch van naam. De eerste Type R was nog onder de 30k, kan je nagaan hoe hard het gaat in autoland.

Deze doet mij wat denken aan de Nissan Sunny GTR, was destijds ook een beest met 220pk maar past totaal niet bij die auto destijds. Ook nooit in het echt zien rijden.

• #17.113
Een Civic Type R kost nog geen 40k en heb je ook 320pk. Een auto die een stuk praktischer is en is nog een beetje een gevestigde hot hatch van naam. De eerste Type R was nog onder de 30k, kan je nagaan hoe hard het gaat in autoland.

Deze doet mij wat denken aan de Nissan Sunny GTR, was destijds ook een beest met 220pk maar past totaal niet bij die auto destijds. Ook nooit in het echt zien rijden.
In Nederland? Staat 60k in de aw carbase

• #17.115
Had dat laatst al eens aangekaart dat onder 50k geen enkele hot hatch meer is. Dacht eentje nog wel ofzo maar weet niet zeker.

De noeste arbeider mag geen plezier meer hebben blijkbaar.

Weet niet of de lonen sinds 2000 verdubbeld zijn, de autoprijzen wel zo lijkt het. Ook gebruikt trouwens.

Laatst bewerkt:
  • #17.117
Vroeger had je de hondas en de alfas nu kost een hothatch net zoveel als een benz

• #17.118
Kids willen tegenwoordig fones en geld om uit te gaan, kleren en games. Auto is niet meer de heilige koe. Al die nieuwe autos worden opgekocht door de lease bedrijven. Nu moet je het doen met die mini autootjes. (108, up etc)

De noeste arbeider mag geen plezier meer hebben blijkbaar.

Weet niet of de lonen sinds 2000 verdubbeld zijn, de autoprijzen wel zo lijkt het. Ook gebruikt trouwens.
nee :roflol:

Dit is natuurlijk niet het volledige verhaal maar om je een idee te geven, vanaf eerste jaar euro.

a (wettelijke) afronding bedraagt het bruto WML per 1 januari 2002 € 1206,60 per maand
Het bruto wettelijk minimumloon bedraagt per 1 januari 2021 €1.684,80 per maand

The 2020 Honda Civic Type R price starts at $36,995.

Alle modellen zijn leverbaar sinds juli 2020. De GT kost vanaf € 59.215, de Sport Line begint bij € 56.770 en de Limited Edition kost € 64.400.

36.995 Amerikaanse dollar is gelijk aan
30.480,00 Euro

Goedkoop civic type R is hier 84% duurder.

Sterker nog, de goedkoopste Civic 1.0 kost hier bijna €3000 meer dan een type R in de VS

Terug
Naar boven