XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Dus boeit het toch geen ene zak of en hoeveel je huis gestegen is in prijs. Je hoeft er trouwens ook helemaal niets voor te doen, dat doet de markt voor je. Is de prijsstijging als gevolg van een verbouwing oid dan heb je er ook gewoon extra geld en/of tijd in gestoken.

Van een huis wat 20% is gezakt?

Ik was vorig jaar op huizentocht en wat ik tegenkwam aan huizen hier was echt niet leuk..Huizen waar je een aantal jaar geleden zo'n 240-260 voor betaalde zaten nu makkelijk op de 3 ton. Mijn vorige woning waar ik 6 jaar in had gewoond heb ik voor 50 k meer verkocht. Maar goed, wat je wel of niet gelooft moet je zelf weten.

Moet je helaas teleurstellen. Maar als het wel zo was, dan was je wel erg triest. Je had nog even het voordeel van de twijfel.

Jammer. Maar dat komt vanzelf wel. Het is in ieder geval een flinke klap voor je. Vind ik leuk.

Dus boeit het toch geen ene zak of en hoeveel je huis gestegen is in prijs. Je hoeft er trouwens ook helemaal niets voor te doen, dat doet de markt voor je. Is de prijsstijging als gevolg van een verbouwing oid dan heb je er ook gewoon extra geld en/of tijd in gestoken.
Dat is de discussie ook helemaal niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.169
brute bak

Dat slaat ook weer helemaal nergens op. Ook al zou ik in een fucking aego rijden, mag ik dan de civic geen lelijke bak vinden en het geld niet waard vinden?

Persoonlijk zou ik nooit meer dan 25 k uitgeven voor een auto. Of ik moest geld in overvloed hebben.

Ja dat mag je zeker vinden, daarom vroeg ik me af wat je zelf rijdt. Geen gekke vraag toch?

Ik zou zelf ook geen 25k uitgeven aan een auto, maar ik zou ook nooit een nieuwe auto kopen als het niet zakelijke lease is.

Vooroordeel zal nooit dood gaan denk ik :roflol:
tot nu toe gewoon +- 100pm onderhoudt, gewoon zoals verwacht.

Kwam er alleen vorige maand ineens achter dat het koelvloeistofniveau wat laag stond, terwijl die voorheen op de max zat, dus misschien wordt dit nog een dure....
Nu 200ML in gedaan en we gaan het zien, lijkt nog niks uit na 2000km.

Nee, maar als je hier mee wilt beweren dat je geld hebt moet je eerst je huis verkopen (en er iets voor terug kopen).

Is maar gewoon een voorbeeld zonder dat ik meteen moet laten zien hoelang mijn lul is. Die 40k zou ik alleen met het huis al redden indien ik daarna gehuurd oid zou gaan zitten of goedkoper ga wonen.

Maar goed lekker boeiend allemaal. Ik ben niet rijk maar ik heb niets te klagen. Dat is wel eens anders geweest. Waar ik niet eens een wasmachine had en het moest doen met een paar boterhammen hagelslag per dag. 8 jaar geleden kwam ik met 0,0 uit de schuldsanering. En dan komt er zo'n mong**l als @Kieft even een poging doen om iemand waarvan hij denkt dat die niet veel te makken heeft daarmee belachelijk te maken. Wat voor een fucking triest persoon ben je dan? En dan lopen janken als ik zeg dat ik hoop dat Corona zijn ijssalon hard te pakken gaat nemen. Ja man, ik hoop het :) Dan ga ik jou die vraag eens stellen, kijken of je dan ook zo butthurt bent..Jij snappen??

Laatst bewerkt:
Ik zit toevallig niet in de hoek waar de klappen vallen maar het had zomaar kunnen zijn als ik een ijssalon op een verkeerd punt had ja.

Weet je wat mensen gaan doen als ze aan het struinen zijn, alle kroegen en terrassen dicht zijn maar de ijssalon wél gewoon open is? Dan doen ze het enige wat nog mogelijk is, ijs kopen! Jammer voor je.

Zal je vanaf nu negeren. Jouw humorloze bitterheid betaald zich nog wel een keer uit.

iets met balletje kaatsen pannekoek

Terug
Naar boven