- Waardering
- 34.342
Het is niet de mooiste auto, maar er is praktisch geen beter sturend FWD te koop.
Dat zou kunnen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is niet de mooiste auto, maar er is praktisch geen beter sturend FWD te koop.
En toch heb je daar alleen maar wat aan als je kleiner gaat wonen, want anders is je nieuwe huis minimaal hetzelfde in prijs gestegen.
nee man ik hoop dat je helemaal naar de kut gaat hahaha
Dus boeit het toch geen ene zak of en hoeveel je huis gestegen is in prijs. Je hoeft er trouwens ook helemaal niets voor te doen, dat doet de markt voor je. Is de prijsstijging als gevolg van een verbouwing oid dan heb je er ook gewoon extra geld en/of tijd in gestoken.
Moet je helaas teleurstellen. Maar als het wel zo was, dan was je wel erg triest. Je had nog even het voordeel van de twijfel.
Dat is de discussie ook helemaal niet.Dus boeit het toch geen ene zak of en hoeveel je huis gestegen is in prijs. Je hoeft er trouwens ook helemaal niets voor te doen, dat doet de markt voor je. Is de prijsstijging als gevolg van een verbouwing oid dan heb je er ook gewoon extra geld en/of tijd in gestoken.
Nee, maar als je hier mee wilt beweren dat je geld hebt moet je eerst je huis verkopen (en er iets voor terug kopen).
Wie zegt dat ik geen 40k heb mong**lMijn huis is al met 30 k gestegen de afgelopen twee jaar.
Dat slaat ook weer helemaal nergens op. Ook al zou ik in een fucking aego rijden, mag ik dan de civic geen lelijke bak vinden en het geld niet waard vinden?
Persoonlijk zou ik nooit meer dan 25 k uitgeven voor een auto. Of ik moest geld in overvloed hebben.
Nee, maar hun e-penis kunnen ze niet voldoende verlengen met hun autootjes.
Dan zou ik het snel weg doen anders ben je dat zo kwijt nat een paar beurtjes.Ik zou zelf ook geen 25k uitgeven aan een auto, maar ik zou ook nooit een nieuwe auto kopen als het niet zakelijke lease is.
Hoe bedoel je?Dan zou ik het snel weg doen anders ben je dat zo kwijt nat een paar beurtjes.
Jij rijdt toch Alfa.

Vooroordeel zal nooit dood gaan denk ik

Jammer. Maar dat komt vanzelf wel. Het is in ieder geval een flinke klap voor je. Vind ik leuk.
Nee, maar als je hier mee wilt beweren dat je geld hebt moet je eerst je huis verkopen (en er iets voor terug kopen).
Dan ga ik jou die vraag eens stellen, kijken of je dan ook zo butthurt bent..Jij snappen??Ik zit toevallig niet in de hoek waar de klappen vallen maar het had zomaar kunnen zijn als ik een ijssalon op een verkeerd punt had ja.
Weet je wat mensen gaan doen als ze aan het struinen zijn, alle kroegen en terrassen dicht zijn maar de ijssalon wél gewoon open is? Dan doen ze het enige wat nog mogelijk is, ijs kopen! Jammer voor je.
Zal je vanaf nu negeren. Jouw humorloze bitterheid betaald zich nog wel een keer uit.