- Waardering
- 7.124
Had jij die maar he, 40k.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn huis is al met 30 k gestegen de afgelopen twee jaar.Als je huis in 2 jaar maar 30k is gestegen had je echt een bijzonder goedkoop huis.Wie zegt dat ik geen 40k heb mong**lMijn huis is al met 30 k gestegen de afgelopen twee jaar.

Wie zegt dat ik geen 40k heb mong**lMijn huis is al met 30 k gestegen de afgelopen twee jaar.
Als je huis in 2 jaar maar 30k is gestegen had je echt een bijzonder goedkoop huis.
Er is hier in de buurt geen huis te vinden wat maar 30k is gestegen![]()
. Moet je alsnog bij leggen om uit die pauper buurt te komen. Weg die 30k.Als je huis in 2 jaar maar 30k is gestegen had je echt een bijzonder goedkoop huis.
Er is hier in de buurt geen huis te vinden wat maar 30k is gestegen![]()

Ik rekende al op een butthurt reactie, kon niet missen
Maar dan heb je geen 40k, rekenwonder. Tenzij je verder in die auto wilt blijven wonen. Jij snappen?

Tenzij je hem afgefikt geloof ik niet dat überhaupt 1 huis is in Nederland wat de afgelopen 2 jaar 20% is gezakt is prijs.Hier genoeg. Huis van mijn collega verkocht voor 355 en gekocht voor 295![]()
Vertically challengedOk je bent rijk.
Wat jammer, kan je echt nergens op pakken. Zo slim, goodlooking, haren en ook nog eens rijk...
En op mijn vorige koopwoning (rijtjeshuis) 160 gekocht en 210 verkocht
Hoe gaat het met je ijssalon?![]()
![]()

Ik heb het taxatierapport hier liggen.Tenzij je hem afgefikt geloof ik niet dat überhaupt 1 huis is in Nederland wat de afgelopen 2 jaar 20% is gezakt is prijs.
Ok je bent rijk.
Wat jammer, kan je echt nergens op pakken. Zo slim, goodlooking, haren en ook nog eens rijk...

Oh jij zou me toch wel gunnen dat het daar goed mee gaat? Waarom denk je dat ik homegym spullen te koop had staan.![]()
Van een huis wat 20% is gezakt?Ik heb het taxatierapport hier liggen.
Het huis drie deuren verderop is voor 450 verkocht.
En toch heb je daar alleen maar wat aan als je kleiner gaat wonen, want anders is je nieuwe huis minimaal hetzelfde in prijs gestegen.Ik heb het taxatierapport hier liggen.
Het huis drie deuren verderop is voor 450 verkocht.
Het is niet de mooiste auto, maar er is praktisch geen beter sturend FWD te koop.Ik ben wel benieuwd wat jij rijdt @Camelus, als de Civic R zo'n kutauto vind.
in tegenstelling to de overhand van de autofans die hem wel kunnen waarderen.
Ik ben wel benieuwd wat jij rijdt @Camelus, als de Civic R zo'n kutauto vind.
in tegenstelling to de overhand van de autofans die hem wel kunnen waarderen.