MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Is maar gewoon een voorbeeld zonder dat ik meteen moet laten zien hoelang mijn lul is. Die 40k zou ik alleen met het huis al redden indien ik daarna gehuurd oid zou gaan zitten of goedkoper ga wonen.

Maar goed lekker boeiend allemaal. Ik ben niet rijk maar ik heb niets te klagen. Dat is wel eens anders geweest. Waar ik niet eens een wasmachine had en het moest doen met een paar boterhammen hagelslag per dag. 8 jaar geleden kwam ik met 0,0 uit de schuldsanering. En dan komt er zo'n mongool als Onslow even een poging doen om iemand waarvan hij denkt dat die niet veel te makken heeft daarmee belachelijk te maken. Wat voor een fucking triest persoon ben je dan? En dan lopen janken als ik zeg dat ik erop hoop dat de Corona zijn ijssalon hard te pakken gaat nemen. Ja man, ik hoop het :) Dan ga ik jou die vraag eens stellen, kijken of je dan ook zo butthurt bent..Jij snappen??
Ik zou eens een keer samen gaan trainen, zo ver wonen niet bij elkaar vandaan.
 
Ja dat mag je zeker vinden, daarom vroeg ik me af wat je zelf rijdt. Geen gekke vraag toch?

Ik zou zelf ook geen 25k uitgeven aan een auto, maar ik zou ook nooit een nieuwe auto kopen als het niet zakelijke lease is.

Momenteel nog steeds een focus met zo'n 200 pk. Niet mijn keus maar het vrouwtje had destijds gewonnen.
Ik ben nu (zoals je weet) op zoektocht naar een tweede auto. Waarschijnlijk een saab aero 2.8T V6, bmw 330 of een merrie 350.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Mijn luxe homegym verlaten om in een karig kippenhok te gaan trainen met een humorloze gast met lange tenen.

Wou het toestel nog wel komen brengen maar meneer was niet meer serieus toen het over betalen ging. Jammer.

On auto topic!
 
Neem de gunmetal velgen. Staat beter.
 
Oh advies over auto? Neem een toyota of een honda.


Week later een golf gekocht
 
Neem lekker de V12, joh. In een V6 wil je zelfs niet dood gevonden worden.
 
Mijn luxe homegym verlaten om in een karig kippenhok te gaan trainen met een humorloze gast met lange tenen.

Wou het toestel nog wel komen brengen maar meneer was niet meer serieus toen het over betalen ging. Jammer.

On auto topic!

Ik ga ff geld aan je overmaken en dan moet ik er maar op vertrouwen dat je mij alles komt afleveren.

Grapjas.
 

Good Morning, Carmrades! From its arrival on, we told you that our GR Yaris will not remain stock. Today we unveil the plans. It will go to Manthey-Racing, or for branding purposes better to be said: Raeder Motorsport. Looking forward to drive it even more now!


Onslow

:trollfacex:
 

In this GR Yaris video I explain everything HKS have done to unleash 475hp from it's 1.6ltr 3cylinder engine.

Oh No Omg GIF by HBO Max
 
Zo'n Yaris mag wel een wat spannender kleurtje hebben.
 

Beknopte onderdelen review @ 15:30 + Tom Schirmer
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven