Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.221
Ik moet aan Xyzyx denken als ik Yaris lees. Vind ze niet zo 'gegeerd'

Rood?

1611671043934.png
Is een leuk bommetje. Heeft wel een beter uitlaatsysteem nodig voor het geluid. Verder kan de zitpositie beter, zicht naar achter is minimaal, sturen op lage snelheden voelt raar geprogrammeerd en weinig feedback, infotainment goedkope plastic rommel. Maar je moet daar niet te zwaar aan tillen, daar is die niet voor gemaakt.

Laatst bewerkt:
Hallo autovrienden, mijn autosleutel is afgebroken in mijn portier (batterijtje afstandsbediening was leeg dus ik wilde 'm op slot draaien met de sleutel). Ik heb even gebeld met de ANWB maar die zeggen dat 'ie naar de garage gesleept moet worden en dat gaat nogal wat kosten.
Heb al wat lopen pielen met een ijzerdraadje en een figuurzaagje, maar ik krijg het restant van de sleutel er niet uit. Heeft iemand nog een superslim idee of moet ik het hele slot uit het portier halen?
Naar de sloop en een ander slot erin laten zetten of aan een van die, naar ik aan mag nemen handige, harry's vragen of ze wat kunnen fiksen?

• #17.226

vanaf 6:22

dit blijft het echte rijden eigenlijk he

Werd hij nog nooit geflitst op die reguliere weg? :o

'k Vind hem prima in het zwart.

1611774823564.png

De pook schijnt wel groter te zijn. :thinking:

Als de eigenaar dezelfde helft van de tijd ook niet werkt, moet dat geen probleem zijn.
De vrouw van mn kameraad is Congolees, en heeft een goede functie bij ENGIE (waar ik vanaf volgende maand deeltijds ga werken) krijg ik nu ook steeds van te horen: nu zal ik jou eens aan het werk zetten, weet je ook hoe het voelt :)

• #17.236
Drc of de republiek?

• M5 CS 4.4 twin turbo V8 750Nm, 635bhp (M steptronic transmission)
  • 0-100 3s
  • 0-200 10.4
  • 4 stoelen M carbon
  • Motorkap, spoiler en diffuser gemaakt van CERP (carbon fiber reinforced polymer)
  • 70kg lichter dan m5 comp
Het wachten is of de marketing en de looks verzilverd kunnen worden met een lap record in o.a. de executive class Nürburgring.

In 3 seconden naar de 100 :roflol: Het moet niet gekker worden.

In 3 seconden naar de 100 :roflol: Het moet niet gekker worden.
Volgens Sport Auto deed ie het in 3.1
Daarmee doet de M5 CS het qua tijd hetzelfde als M8 gc comp, M5 comp

Maar heb het wel vaker benoemd die tijd is niet zo spannend. En is ook niet veel te halen.
Als ik wil weten of een auto power heeft kijk ik naar 0-200 en zuks.

Terug
Naar boven