- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een leuk bommetje. Heeft wel een beter uitlaatsysteem nodig voor het geluid. Verder kan de zitpositie beter, zicht naar achter is minimaal, sturen op lage snelheden voelt raar geprogrammeerd en weinig feedback, infotainment goedkope plastic rommel. Maar je moet daar niet te zwaar aan tillen, daar is die niet voor gemaakt.
vond pas later mn reservesleutel terugMaar waarom zou hij naar de garage gesleept moeten worden als je nog tot daar kan rijden met de reservesleutel?![]()

Ik snapte het al niet

Naar de sloop en een ander slot erin laten zetten of aan een van die, naar ik aan mag nemen handige, harry's vragen of ze wat kunnen fiksen?Hallo autovrienden, mijn autosleutel is afgebroken in mijn portier (batterijtje afstandsbediening was leeg dus ik wilde 'm op slot draaien met de sleutel). Ik heb even gebeld met de ANWB maar die zeggen dat 'ie naar de garage gesleept moet worden en dat gaat nogal wat kosten.
Heb al wat lopen pielen met een ijzerdraadje en een figuurzaagje, maar ik krijg het restant van de sleutel er niet uit. Heeft iemand nog een superslim idee of moet ik het hele slot uit het portier halen?
Wellicht om de kosten te drukken zoals de gozer van Apex nürberg zei.
Bedoel niet bruin of zwart natuurlijk. Laat daar geen misverstanden over bestaan!
Maar als ie de helft van de tijd niet werkt heb je er ook weinig aan'k Vind hem prima in het zwart.
![]()
De pook schijnt wel groter te zijn.![]()

Als de eigenaar dezelfde helft van de tijd ook niet werkt, moet dat geen probleem zijn.Maar als ie de helft van de tijd niet werkt heb je er ook weinig aan![]()
Ik was er op aan het wachtenAls de eigenaar dezelfde helft van de tijd ook niet werkt, moet dat geen probleem zijn.

De vrouw van mn kameraad is Congolees, en heeft een goede functie bij ENGIE (waar ik vanaf volgende maand deeltijds ga werken) krijg ik nu ook steeds van te horen: nu zal ik jou eens aan het werk zetten, weet je ook hoe het voeltAls de eigenaar dezelfde helft van de tijd ook niet werkt, moet dat geen probleem zijn.

'k Vind hem prima in het zwart.
![]()
De pook schijnt wel groter te zijn.![]()
Volgens Sport Auto deed ie het in 3.1In 3 seconden naar de 100Het moet niet gekker worden.