Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee. CSL staat voor Coupé Sport Leichtbau. De tweede (en laatste), E46 CSL, woog minder dan 1300 kg. De eerste CSL woog wel 200kg minder dan de CS. Dat is echt een hoop, misschien niet meer te doen met alle elektronica vandaag de dag. De "CSL" modellen heten vandaag de dag GTS. Om dan CSL op een dikz*k te plakken is een beetje raar. Maar als de marketing jongens het op de heupen krijg ga je vast wel weer een CSL zien.Gebruiken ze CSL niet meer omdat het te verwarrend zou zijn met CLS van Mercedes?![]()
Net deze slc zien staan:Gebruiken ze CSL niet meer omdat het te verwarrend zou zijn met CLS van Mercedes?
Reguliere G-Power M5:
0-100: 3,14
0-200: 10,07
0-250: 16;35
100-200: 6,75
200-300: 18,71

That was a fucking SL 55 convertible! You know how long my brother was on the waiting list for that thing?
Over CSL gesproken. Ik denk dat een maatje een M8 comp gaat inruilen tegen een M2 CS, als er een gevonden wordt met de juiste specs. Hij heeft er inmiddels mee gereden en waanzinnig was zijn conclusie. Het beste M bommetje die hij ooit gereden heeft, geluid is wel wat aan te doen met een uitlaatsysteem en nog wat dingen.Gebruiken ze CSL niet meer omdat het te verwarrend zou zijn met CLS van Mercedes?
Reguliere G-Power M5:
0-100: 3,14
0-200: 10,07
0-250: 16;35
100-200: 6,75
200-300: 18,71
Krijg steeds meer van zuks doorgestuurd dus dan weet ik het wel.Dat verbaasd mij niet. Klein is fijn. (als het op wagen aankomt 🤭)
Moet functioneel zijn en een echte verbetering. Een uitlaatsysteem is een verbetering, keramische remmen zijn een verbetering (standaard gaan snel naar de klote in de bergpassen want geen koeling - al heeft de cs al echt betere en grotere dan de standaard m2) en er zijn vast nog wat kleine tweaks die het echt beter maken. Handbak is geen verbetering maar misschien wel leuker, zeker exclusiever.Wie er geld voor heeft kan nog wat lichter maken: https://www.teamschirmerparts.com/collections/m2-f87-comp
Dit deed BMW al zelf:
The wheel hubs and control arms are made from forged aluminium, with a carbon-fibre transmission tunnel as an additional weight-saving measure. The hood, roof and various aerodynamic parts are made of a carbon-fibre composite.
De achterbank eruit voor een roll cage lijkt me ook niet oninteressant. 🤭
Ik geloof dat de handbak rond de 20kg lichter is dan de dct. Keramische remmen schelen rond de 25kg met de standaard remmen. Maar bijvoorbeeld de adaptive M suspension weegt weer zwaarder (vergeleken met de M2 comp).![]()
4 Point Roll bar and rear seat delete for M2 by Competition Motorsport
4 Point Roll bar and rear seat delete for M2 by Competition Motorsportf87.bimmerpost.com
Whatever you decide, the rear seats shockingly don't weigh much at all. It only saved about 26 pounds total.
![]()
Dat hangt er vanaf welke je kiest en of je in USA of Europa woont dacht ik. Kan max 3.2 kg schelen (763 M vs 788/437M).Zitten een geen lichtere velgen op? Kan ook weer een paar kilo's schelen.