AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.261
Wanneer komt die cybertruck nou eindelijk eens de haven binnen? Moet zeggen dat die goed begint te opdrogen.

Is het probleem ondertussen opgelost, @tymboo?
nee, eigenlijk is het zoals @Kieft zegt
Tymboo schijnt nog steeds met een ijzerdraadje bij de auto staan te pielen. Is nu bijna open.
haha ja zo voelt t wel ja, wat een ellende zeg. Wel alle opties geprobeerd denk ik, magneet, lopen pielen met pincetten en schaartjes en ijzerdraadjes, het is wel goed ermee. Ik bel wel 'een mannetje' @De Gezonde Roker

• #17.264
Tegenwoordig met al die chips en teer materiaal lijkt het me niet verstandig met magneten te gaan kutten.

Wanneer komt die cybertruck nou eindelijk eens de haven binnen? Moet zeggen dat die goed begint te opdrogen.
Een alternatief:

:roflol:

• #17.270
Ik wil maar een ding doen

1611890943869.png

ik zal dadelijk als het licht is wel even bij mijn waggie kijken
De banden van een Lada interesseren mij niet, pauper.

shaq laughing GIF

De wagens v.d. eigenaar van Pure Turbos.

F20 M135i – 100-200: 6,26
F21 M140i – 100-200: 8,1
F80 M3 – 100-200: 4,45
Audi TTRS – 100-200: 4.47

Tom Delonge Wtf GIF by Justin

Enigszins gerelateerd, ik kreeg deze gemonteerd:
1611932679622.png

Ben ik genaaid? De prijs is exclusief btw :roflol:
Ik neem aan dat je dit bij de BMW dealert hebt gedaan? Want via dealers betaal je grofweg tussen de 3 en 4honderd voor de bovenste. De onderste 100 minder dus dat komt overeen. Had je minder kwijt hoeven zijn, ja. Maar als je netjes naar de dealer gaat en het daar doet is dat niet gelijk naaien.
Als je dit bij een beunhaas hebt laten doen zou ik wel zeggen dat hij je het volle pond hebt laten betalen.

edit. Ben je tevreden over de garage? Dan gewoon niet te veel over nadenken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven