- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nee, eigenlijk is het zoals @Kieft zegt
haha ja zo voelt t wel ja, wat een ellende zeg. Wel alle opties geprobeerd denk ik, magneet, lopen pielen met pincetten en schaartjes en ijzerdraadjes, het is wel goed ermee. Ik bel wel 'een mannetje' @De Gezonde RokerTymboo schijnt nog steeds met een ijzerdraadje bij de auto staan te pielen. Is nu bijna open.
It's a musk have!Wanneer komt die cybertruck nou eindelijk eens de haven binnen? Moet zeggen dat die goed begint te opdrogen.
nee, eigenlijk is het zoals @Kieft zegt
haha ja zo voelt t wel ja, wat een ellende zeg. Wel alle opties geprobeerd denk ik, magneet, lopen pielen met pincetten en schaartjes en ijzerdraadjes, het is wel goed ermee. Ik bel wel 'een mannetje' @De Gezonde Roker
Nope
Een alternatief:Wanneer komt die cybertruck nou eindelijk eens de haven binnen? Moet zeggen dat die goed begint te opdrogen.

Iemand enig idee welke banden dat model heeft?![]()
Ferrari crasht tegen twee bomen, auto zwaar beschadigd
De wagen, met een nieuwwaarde van 220.000 euro, raakte zwaar beschadigd. Er raakte niemand gewond.nos.nl
Wat een sukkel
Meneer kon zn voetje niet inhouden met regen. Lvber
De banden van een Lada interesseren mij niet, pauper.ik zal dadelijk als het licht is wel even bij mijn waggie kijken
Waarschijnlijk P Zero's. Al worden door best wel wat eigenaren onderling Michelin' warmer aanbevolen.
Enigszins gerelateerd, ik kreeg deze gemonteerd:Waarschijnlijk P Zero's. Al worden door best wel wat eigenaren onderling Michelin' warmer aanbevolen.

JaEnigszins gerelateerd, ik kreeg deze gemonteerd:
![]()
Ben ik genaaid? De prijs is exclusief btw![]()
Ik neem aan dat je dit bij de BMW dealert hebt gedaan? Want via dealers betaal je grofweg tussen de 3 en 4honderd voor de bovenste. De onderste 100 minder dus dat komt overeen. Had je minder kwijt hoeven zijn, ja. Maar als je netjes naar de dealer gaat en het daar doet is dat niet gelijk naaien.Enigszins gerelateerd, ik kreeg deze gemonteerd:
![]()
Ja, maar niet super hard.Enigszins gerelateerd, ik kreeg deze gemonteerd:
![]()