Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me eigenlijk af wat een degelijke supra kost..?
(zit op werk, kan geen site op met ads..)
Als je een fatsoenlijke twin turbo wilt kan je rekenen op een 15k.
Je hebt ze wel voor minder, maar dan krijg je een afgejaakt hok.
Als je interesse hebt weet ik wel een bedrijf in de UK die kwalitatief goede auto's verkopen.
Maat van mij haalt daar zijn skyline's altijd vandaan.

Thnx ja je mist het pas als je een vervangende wagen rijdt.5 serie die jij hebt is een goede keuze geweest, prachtwagen!
Zou zo 1 ook wel als daily willen.
Ja maar dat is weer net een maatje te groot, ook in verbruik want wil wel een auto hebben die lekker vooruit gaat. In duitsland een gruwelijk vette 7 serie gezien voor rond de 25.000 euro, ongelofelijk wat die auto's snel in prijs dalen.Heb je ook gekeken naar een A8 destijds?
Ik ben wel een paar centimeters kleiner maar heb voldoende ruimte in mijn S8 en eventuele passagiers heb ik er ook zeker niet over horen klagen![]()
Thnx ja je mist het pas als je een vervangende wagen rijdt.
Heb nu een hyundai i40 (station) meegekregen maar kan er maar niet aan wennen.
Ja maar dat is weer net een maatje te groot, ook in verbruik want wil wel een auto hebben die lekker vooruit gaat. In duitsland een gruwelijk vette 7 serie gezien voor rond de 25.000 euro, ongelofelijk wat die auto's snel in prijs dalen.
Maar geloof zeker dat je in een A8/S8 voldoende ruimte hebt.

Als je een fatsoenlijke twin turbo wilt kan je rekenen op een 15k.
Je hebt ze wel voor minder, maar dan krijg je een afgejaakt hok.
Als je interesse hebt weet ik wel een bedrijf in de UK die kwalitatief goede auto's verkopen.
Maat van mij haalt daar zijn skyline's altijd vandaan.