XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Normaal scherm yt en fone. Jij op tv?

Ik irriteer me wel aan die autobahndrive gast aan zn handschoentjes. Beter gewoon blote handen :o
Tv ja. Dan denk je echt schakel snel over naar iemand die wel aandacht schenkt aan hoe de kijker het kan ervaren. Er zijn er die meerdere camera's laten draaien en daar dan iets moois van brouwen. Dat doet die, onbegrijpelijk, niet (in die ik heb gezien en keek al naar 'm toen ie 50k abonnees had).

irriteer me wel aan die autobahndrive gast aan zn handschoentjes. Beter gewoon blote handen :o
Misschien ervaart die meer grip. Of wilt die niet zijn stuur bevuilen met huidschilfers en vettigheid, zweet etc. Of vindt het leuk staan.

Hier een mooi geluid van de 812, niet de cabrio maar de dichte versie.

De gts krijg je je niet zomaar vanaf fabriek. Maakt het wat lastiger om eraan te komen. Je kunt wel een strategie uitstippelen met je dealer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.403
Ook Nederlands kanaal

Laatst bewerkt:
  • #17.405

bekende handschoentjes, bruh? :D

• #17.406

@Kieft

heb nog nooit zo hard gereden in een bussie. 1 windvlaag van de zijkant en het is huilen met de pet

sWT6cD3.jpg

Deze vervangen kost je ook gauw 500 per band ex montage en btw.

Kan leuk zijn, parkeergarages afstruinen. Moet je ook bij de private parkings kunnen dan kijk je je ogen uit. Denk niet dat hij dat heeft gedaan.

Stel dit is een van je droomauto's, je gaat op een dag een rit maken omdat je interesse hebt om 'm te kopen. En dan... valt die heel erg tegen. Zou je 'm dan evengoed kopen of zou je denken jammer dan ik vind het nog steeds een prachtige auto maar niks voor mij.

Stel dit is een van je droomauto's, je gaat op een dag een rit maken omdat je interesse hebt om 'm te kopen. En dan... valt die heel erg tegen. Zou je 'm dan evengoed kopen of zou je denken jammer dan ik vind het nog steeds een prachtige auto maar niks voor mij.
Ik niet in ieder geval. Dat is het je enkel te doen om de bragging rights.

Ik niet in ieder geval. Dat is het je enkel te doen om de bragging rights.
Of investering. Denk dat er best wel wat mensen zijn die de F40 een prachtige auto vinden maar na het rijden er besluiten vanaf te zien. F50 is de betere rijders auto.

Kan me wel voorstellen dat klassieke BMWs/Alpina's met de ouderwetse automaten vies tegenvallen.

Dan komt het mooi uit wat ik net zei. De oude 8 Reeks had er aanvankelijk één met vier versnellingen. :o Ter vergelijking, de Evoque heeft (of had) er één van ZF met negen versnellingen.

Laatst bewerkt:
Dan komt het mooi uit wat ik net zei. De oude 8 Reeks had er aanvankelijk één met vier versnellingen. :o Ter vergelijking, de Evoque heeft (of had) er één van ZF met negen versnellingen.
Het ligt er ook aan waar je het mee vergelijkt. In die periode heb ik ook in een Buick Lucerne met een 4 traps automaat dat is echt om te janken en ik zie net dat die tot 2011 geleverd is.

Automaten die meer verbruiken dan manueel zijn mijns inziens sowieso waardeloos.

Moderne automaten zijn wel ok

Terug
Naar boven