AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.381
Zijn jullie eigenlijk merkentrouw of niet? Een collega heeft recent voor de vijfde keer op rij een volvo gekocht een ander zijn vierde ford. Ik heb tot nu toen geen twee auto’s van eenzelfde merk gehad en onze volgende aankoop zal zeer waarschijnlijk ook weer van een nieuw merk zijn.
Misschien heeft ie een goed merkdealer in de buurt. Zie dat ook wel vaker in dorpen. Dan zit er een alleen een ford of opel dealer en als je dan op de erven kijkt zie je alleen maar fordjes en opeltjes met hun reclame op de nummerborden

• #17.382
Zo een RSQ8 begin ik steeds meer te waarderen. Vond t eerst maar apart wagentje

waarvan akte

• #17.385

real n**ga

Zat vandaag nog even achter een 911.

Voetbalvrouw er in, zat eerst al bijna in haar bumper omdat ze met net 20 over een rotonde ging, vervolgens heb ik serieus met groot licht en de claxon duidelijk moeten maken dat je niet met 70kmh kan invoegen op een 130kmh weg en ik toch liever niet door haar bij een ongeluk betrokken was.

Toen gaf ze wel vol gas dus dat was wel leuk.

• #17.391
Wie gebruikt er nou nog clignoteurs tegenwoordig?

1612057947915.png

Toen het nog wolven in schaapskleren waren.

celebrity perverts GIF

Roestcontrole ook niet onbelangrijk

Ik vertik het om de Boxer de "verplichte" roestcheck van 70 euro te laten uitvoeren. Kijkt er even iemand onder de auto elk jaar, 70 euro aub.
Als er dan bij 1 op de 20 auto's toch roest ontstaat na 5 jaar hebben ze er al aardig op verdient.

• #17.395
Is er een autotopnl filmpje van? Ik vind dat zij het perfect op beeld vast leggen voor mijn smaak

• #17.397
Ik vind het prachtig. Geniet er intens van.

Smaken verschillen.

• #17.399
Normaal scherm yt en fone. Jij op tv?

Ik irriteer me wel aan die autobahndrive gast aan zn handschoentjes. Beter gewoon blote handen :o

• #17.400
Topspeedgermany

Terug
Naar boven