En je wil ook daar een andere auto kopen? Dan zou ik het gewoon aan de dealer voorleggenNou ja, heb de offerte van de BMW-dealer die is er dus van op de hoogte![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je wil ook daar een andere auto kopen? Dan zou ik het gewoon aan de dealer voorleggenNou ja, heb de offerte van de BMW-dealer die is er dus van op de hoogte![]()
Ja, of althans, bij voorkeur bij een officiële BMW-dealer ook. Staat nu toevallig eentje die ik interessant vind bij het filiaal van hun in Utrecht i.p.v. Zeist. Al wil ik ermee wachten tot (na) de zomer, zodat ik weet hoe het uitpakt bij m'n belangrijkste opdrachtgevers.En je wil ook daar een andere auto kopen? Dan zou ik het gewoon aan de dealer voorleggen
Ich habe daar keine Verstand van.
Is een BMW 535i GT van 2011. Idee is ook om hem in te ruilen bij de BMW-dealer.
Dan voorleggen aan de dealer. Dan is het toch al bekend.Nou ja, heb de offerte van de BMW-dealer die is er dus van op de hoogte![]()
Kost jou 1600, de dealer wellicht nog niet de helft. Kan je over onderhandelen bij inruil en aankoop van andere auto. Ze willen je vast verkopen dus zal wel loslopen. Wanneer je bij bmw je onderhoud hebt laten doen, elke beurt netjes gedaan hebt kunnen ze dat bij elke bmw dealer zien dus zorgen over onderhoud hoeft niet.Ik overweeg om over een paar maanden een nieuwe occasion aan te schaffen. Het luik dat voor mijn panoramadak schuift is kapot, en het kost bijna 1600 euro om te laten maken. Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar loont het om dit te laten repararen voor als ik hem ga inruilen? Haal ik dat eruit?
Die M5 had ook kuren met schuifdak. Kostte ook een vermogen om te maken.
Moraal van het verhaal. Koop er een zonder schuif- kanteldak.
Zegt de man met een klapdak

.Dodge Challenger?Hallo broeders, ik zoek een mooie, sportieve auto(benzine, automaat) met een budget van zo'n 15 tot max 20k.
Ik heb zelf al een hoop rondgekeken en voor dat geld heb je een haast nieuwe polo maar ik vind die A3 Limousine ook wel echt super dik. Ik heb ook gekeken voor een CLA maar dat vind ik het toch net niet. Ik ben benieuwd of jullie nog evt leuke tips hebben.
Die gaan zo te zien al gauw richting de 30k

Audi A4 2.0 TFSI quattro Clima Elek Pakket Lmv Xenon Dakraam € 13.995,00 https://link.marktplaats.nl/m167678...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttonsHallo broeders, ik zoek een mooie, sportieve auto(benzine, automaat) met een budget van zo'n 15 tot max 20k.
Ik heb zelf al een hoop rondgekeken en voor dat geld heb je een haast nieuwe polo maar ik vind die A3 Limousine ook wel echt super dik. Ik heb ook gekeken voor een CLA maar dat vind ik het toch net niet. Ik ben benieuwd of jullie nog evt leuke tips hebben.
Juist, en durf ook is over de grens heen te kijken, kan je zowaar best wat poen schelen.

Kan nog niet aan de grill wennen...