- Waardering
- 21.437
Dat kan. In het echt ziet het er beter uit dan op foto's vind ik. De m3 grill is iets kleiner.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan. In het echt ziet het er beter uit dan op foto's vind ik. De m3 grill is iets kleiner.
Ja, onbegrijpelijk voor een 1,6-liter driecilinder.
Dat moet ook nog wel leuk kunnen klinken, zelfs zo’n tweecilindertje van Fiat kan leuk klinken. Dit klinkt heel erg gesmoord alsof er zo’n trompet demper in de uitlaat zit.Ja, onbegrijpelijk voor een 1,6-liter driecilinder.
Je bedoeld die abarths?Dat moet ook nog wel leuk kunnen klinken, zelfs zo’n tweecilindertje van Fiat kan leuk klinken. Dit klinkt heel erg gesmoord alsof er zo’n trompet demper in de uitlaat zit.
![]()
Datalek bij autobedrijven treft mogelijk miljoenen Nederlanders
Privé-adressen en telefoonnummers van mogelijk miljoenen Nederlanders zijn in handen van criminelen. Ze zijn gestolen bij een bedrijf dat garages ict-diensten aanbiedt.www.google.com
1400pk hier, zag een filmpje van Day1 dat hij nu tegen de 2000 zit. Absurd hoe snel hij op de 300 zit.
Dat geloof ik wel. Snelste auto die ik heb gereden was een golf 7 r rond de 500pk, alleen maar stukje op een 80 weg kunnen rijden tho. Zou wel eens een dagje zo'n supercar willen rijden.Heb in gtr gereden met 760 pk, dat was wel lekker maar het mocht meer. Maar dat kwam misschien doordat hij zo makkelijk en veilig aanvoelde. Ook wel eens in een Lambo met meen 500 pk gereden, daar kwam gevoelsmatig meer geweld uit.