XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.842
g5l8f0e0n6js3smrfdzp.jpg

Donkere kleur lopen de niertjes mooier in over. Zou m niet in een lichte kleur bestellen. Ter info er zijn of komen ook tuners die een wat minder uitbundige grill voor je er op kunnen zetten

• #17.845

favo car van de boardmembers

De GR heeft twee Torson LSDs, maar men zeurt over het geluid v.d. uitlaat.

Excuse Me What GIF by One Chicago

Laatst bewerkt:
Haha 2 cils van Fiat
GIF by US National Archives

• #17.854

• #17.856

De 7-serie (G11) heeft zo'n 'smart key' waarmee je de auto kunt in- en uitparkeren. Nu begrijp ik dat de eerste maanden (jaren?) deze functie er niet op zat in Nederland/Duitsland vanwege regelgeving. Weet iemand vanaf wanneer deze er wel op zat? In de beschrijvingen van de occasions zie ik het er eigenlijk nooit bij staan.

1400pk hier, zag een filmpje van Day1 dat hij nu tegen de 2000 zit. Absurd hoe snel hij op de 300 zit.

Heb in gtr gereden met 760 pk, dat was wel lekker maar het mocht meer. Maar dat kwam misschien doordat hij zo makkelijk en veilig aanvoelde. Ook wel eens in een Lambo met meen 500 pk gereden, daar kwam gevoelsmatig meer geweld uit.

Heb in gtr gereden met 760 pk, dat was wel lekker maar het mocht meer. Maar dat kwam misschien doordat hij zo makkelijk en veilig aanvoelde. Ook wel eens in een Lambo met meen 500 pk gereden, daar kwam gevoelsmatig meer geweld uit.
Dat geloof ik wel. Snelste auto die ik heb gereden was een golf 7 r rond de 500pk, alleen maar stukje op een 80 weg kunnen rijden tho. Zou wel eens een dagje zo'n supercar willen rijden.

Terug
Naar boven