MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.802
45k voor een boodschappenautootje. Gaat toch nergens meer over. 35k max is redelijke prijs

It's like, not only does Rutte shit on our heads, we're supposed to say "Thanks for the hat".

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Onit
45k voor een boodschappenautootje. Gaat toch nergens meer over. 35k max is redelijke prijs
Toch leuk een klein bommetje? Zelfde prijs als een Golf GTI of R. Welke veel gangbaarder zijn. Alhoewel de nieuwe R ook driftmodus heeft, lijkt me de Yaris wel wat.

Ben alleen wel benieuwd of zo’n klein blok het lang volhoudt

Je hebt geen driftmodus nodig met twee LSDs. 👌

• Like
  • #17.808
Zitpositie is ook belangrijk. Als je lengte klopt in je profiel zou ik er eerst even in gaan zitten. Het kan meevallen in een uppie zat ik ook niet verkeerd met mn 192

Zitpositie is ook belangrijk. Als je lengte klopt in je profiel zou ik er eerst even in gaan zitten. Het kan meevallen in een uppie zat ik ook niet verkeerd met mn 192
Heb zelf een Fiat Grande Punto, zit ook prima. Verschilt wel per auto moet ik zeggen.

Een Golf is ruimer, maar daar zit ik een stuk minder lekker in

• #17.810
Tuurlijk is het een leuk wagentje tussen alle dertien in een dozijn a en b labels. Alleen vind ik de prijs nogal fors. Komt natuurlijk door het g label

• Like
In Duitsland kost hij vast nog een paar flappen minder. :grumble:

• Sad
20022141 - 3.jpeg
20022141 - 1.jpeg
20022141 - 7.jpeg

• Like
Ik overweeg om over een paar maanden een nieuwe occasion aan te schaffen. Het luik dat voor mijn panoramadak schuift is kapot, en het kost bijna 1600 euro om te laten maken. Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar loont het om dit te laten repararen voor als ik hem ga inruilen? Haal ik dat eruit?

Ik overweeg om over een paar maanden een nieuwe occasion aan te schaffen. Het luik dat voor mijn panoramadak schuift is kapot, en het kost bijna 1600 euro om te laten maken. Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar loont het om dit te laten repararen voor als ik hem ga inruilen? Haal ik dat eruit?
Hangt af van de auto. Kan je meer informatie geven?

Je kan het ook gewoon verzwijgen. :D

Het ligt er aan hoe oud en in welke prijsklasse je huidige auto (5GT toch?) zit. De kans is groot dat het bij een duurdere auto flink kan schelen in inruilwaarde omdat men dan wel twijfels heeft bij het onderhoud e.d.

Als de achteruit het niet meer doet, achterruit inslaan met baksteen en bordje: achteruit kapot.

Je kan het ook gewoon verzwijgen. :D

Het ligt er aan hoe oud en in welke prijsklasse je huidige auto (5GT toch?) zit. De kans is groot dat het bij een duurdere auto flink kan schelen in inruilwaarde omdat men dan wel twijfels heeft bij het onderhoud e.d.
Nou ja, heb de offerte van de BMW-dealer die is er dus van op de hoogte :roflol:

Terug
Naar boven