Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NL Prijzen?
Ja
Toch leuk een klein bommetje? Zelfde prijs als een Golf GTI of R. Welke veel gangbaarder zijn. Alhoewel de nieuwe R ook driftmodus heeft, lijkt me de Yaris wel wat.45k voor een boodschappenautootje. Gaat toch nergens meer over. 35k max is redelijke prijs
Heb zelf een Fiat Grande Punto, zit ook prima. Verschilt wel per auto moet ik zeggen.Zitpositie is ook belangrijk. Als je lengte klopt in je profiel zou ik er eerst even in gaan zitten. Het kan meevallen in een uppie zat ik ook niet verkeerd met mn 192
Dat is, inderdaad, een punt van kritiek. Geen paniek! Het is te verhelpen.Zitpositie is ook belangrijk. Als je lengte klopt in je profiel zou ik er eerst even in gaan zitten. Het kan meevallen in een uppie zat ik ook niet verkeerd met mn 192
Hangt af van de auto. Kan je meer informatie geven?Ik overweeg om over een paar maanden een nieuwe occasion aan te schaffen. Het luik dat voor mijn panoramadak schuift is kapot, en het kost bijna 1600 euro om te laten maken. Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar loont het om dit te laten repararen voor als ik hem ga inruilen? Haal ik dat eruit?
Je kan het ook gewoon verzwijgen.Ik overweeg om over een paar maanden een nieuwe occasion aan te schaffen. Het luik dat voor mijn panoramadak schuift is kapot, en het kost bijna 1600 euro om te laten maken. Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar loont het om dit te laten repararen voor als ik hem ga inruilen? Haal ik dat eruit?

Is een BMW 535i GT van 2011. Idee is ook om hem in te ruilen bij de BMW-dealer.Hangt af van de auto. Kan je meer informatie geven?
Nou ja, heb de offerte van de BMW-dealer die is er dus van op de hoogteJe kan het ook gewoon verzwijgen.
Het ligt er aan hoe oud en in welke prijsklasse je huidige auto (5GT toch?) zit. De kans is groot dat het bij een duurdere auto flink kan schelen in inruilwaarde omdat men dan wel twijfels heeft bij het onderhoud e.d.