AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Tsja die mensen moeten er ook wat op verdienen hee. Maar idd beter zelf verkopen en dan nog een beetje afbieden op die clubsport
Vaste prijs. Wel gaan ze hem rij klaar maken en dan moet ik een weekje wachten. Achter banden moesten vervangen worden bijv. Maar daar was hij chill over.
 
Dit is altijd zo'n mooie.
Ze flikkeren er een beetje benzine in en rekenen daar € 395 voor.
Laat je niks wijs maken, alle auto's in de showroom zijn "rijklaar".
Hij zei dat het wel een week gaat duren:roflol:
 
Maar heb je wel een proefrit kunnen maken?
Ik vroeg of ie nog beschikbaar was, en dat was ie, dus reed ik meteen langs maar stond op de 2e etage in het pand dus ik keek gewoon naar de auto zelf en naar de papieren maar ik bel vandaag even of ik een test ritje kan maken
 
2715C987-D7AC-49C5-8937-2790E67283BD.jpeg
Hij reed heerlijk
 

Mogen manlets met zo'n wagen rijden? 🤭
 
Laatst bewerkt:
Morgen die auto kopen. Alarmklasse 5 toch kopen of is het nutteloos? Ik lees veel meningen erover. Althans is bearlock ook prima?
 
Morgen die auto kopen. Alarmklasse 5 toch kopen of is het nutteloos? Ik lees veel meningen erover. Althans is bearlock ook prima?
Wat schrijft de verzekering voor? Meer is niet echt zinnig imo.
 
16873192-1.jpg


Ben financieel er nu niet in de mogelijkheid voor maar een Alfa 159 Sportwagon TI 1750 TBI moet er een keer komen.
Momenteel houd ik het nog bij een 156 Sportwagon 1.8 TS.
 
In de maand juli auto gekocht voor 13500€
Autodealer bood mij max 9500€ Voor inruil andere auto.
Gister aan een particulier verkocht via marktplaats voor 12000€.

En ga vandaag die gti kopen. Alleen reis ik eerste keer na 3 maanden weer met de trein. Van amsterdam naar Hilversum is gelukkig niet ver
 
IMG-20211204-WA0025.jpg
IMG-20211204-WA0014.jpg
IMG-20211204-WA0015.jpg


LFA :heart:. Van nog nooit een gezien te hebben, naar 2 in 3 maand :D. Was wel mooier geweest als ze hem gewoon wit (of rood, of geel) hadden gelaten ipv die wrap... Maar het blijft een LFA natuurlijk. Wel gek dat ze er intussen 900.000 Euro voor vragen :nut:.
 
In de maand juli auto gekocht voor 13500€
Autodealer bood mij max 9500€ Voor inruil andere auto.
Gister aan een particulier verkocht via marktplaats voor 12000€.

En ga vandaag die gti kopen. Alleen reis ik eerste keer na 3 maanden weer met de trein. Van amsterdam naar Hilversum is gelukkig niet ver

Dat is een dagje geen slaap wel waard. Inruilen bij de dealer is geld over de balk gooien.
 
Back
Naar boven