Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Kon ik ook doen maar dan zou ik 2000€ verlies maken. Ik reis nu voor werk met de trein en das maar 20 min. Niet erg ofzo maarja ik wil in die gave bak rijden
Ik snap hem, ik kan alleen niet meer een auto missen sinds ik geen motor meer in mijn schuur heb staan.

300€ korting gekregen, 6 maanden bovag garantie, en het was volgetankt. Heb een filmpje van 20 sec, maar kan die helaas niet plaatsen hier

845E50C2-2EE0-4C00-BE46-D981D7D80509.jpeg

Bae

Toffe auto!!

Dat is remstof. Normaal gaat dat er terug af. Die paupers hadden dat even mogen doen. Het is wel dweilen met de kraan open.

Dat is remstof. Normaal gaat dat er terug af. Die paupers hadden dat even mogen doen. Het is wel dweilen met de kraan open.
Het zou ook prima roest kunnen zijn, als je wat dichterbij zee woont kan in een paar uur tijd de schijven aan één kant je auto helemaal roodbruin zijn terwijl ze aan de andere kant nog glimmen.

4DFA0FB7-D583-4498-B9ED-3AD447D10B41.jpeg

Binnenklappende zijspiegels en
Achteruitrijcamera. Die camera is even wennen want normaal gebruik ik spiegels alleen.
Ik vind die spoiler het hardst

Laatst bewerkt:
Dat zeker. Maar mijn eerste investering is toch wel een klasse 3 alarm met een bearlock van Fleetaccess zodat ik met een goed gevoel voor mijn huis kan parkeren.

Mijn tweede investering is een virtual cockpit en dat kost ook zo’n 1000€. Maar ik denk dat ik in plaats van virtual cockpit toch wel gym apparatuur ga bestellen. Had me gym gemaild of ze net als vorig jaar apparaten buiten gaan plaatsen in een tent en wacht ik nog antwoord op

Laatst bewerkt:
Ben nu bij het hoofdkantoor en ze gaan een klasse 3 alarm monteren met een bearlock met een voertuigvolgsysteem.
Duurt ongeveer 6 uur maar heb alles bij me:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.719
Boze Tesla-rijder blaast zijn auto op met 30 kilogram dynamiet

Eel on musk

Terug
Naar boven