MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

IMG-20211204-WA0025.jpg
IMG-20211204-WA0014.jpg
IMG-20211204-WA0015.jpg

LFA :heart:. Van nog nooit een gezien te hebben, naar 2 in 3 maand :D. Was wel mooier geweest als ze hem gewoon wit (of rood, of geel) hadden gelaten ipv die wrap... Maar het blijft een LFA natuurlijk. Wel gek dat ze er intussen 900.000 Euro voor vragen :nut:.
gaaf zelf meer een liefhebber van , . 900k voor een verkapte toyota lol

• Love
Waarderingen: Bubs
Mijn lease contract kan niet doorgaan want ik heb een NL id en woon in NL maar heb nog een Duits rijbewijs :roflol:
De logica ontgaat me, alsof je niet bevoegd zou zijn om te rijden.

gaaf zelf meer een liefhebber van , . 900k voor een verkapte toyota lol

Stonden ook weer een aantal RWB Porsches :).

1639062254157.jpeg

Zou ik ook geen nee tegen zeggen :D.

Of de NSX (of een andere wagen) van tofugarage drool: .

1639062377246.jpeg

Ik zal het moeten doen met een simpele hoodie helaas. En mijn S2000 natuurlijk :p.

Dan worden ze nog meer waard, dan gaan ze gewoon ergens een verzameling in. Zoals de meeste LFA's al zijn. Tis echt een unicorn zoals ze dat noemen.
In japan helemaal

Liefhebbers markt blijft toch apart, vooral in die prijsklasse

Stonden ook weer een aantal RWB Porsches :).

1639062254157.jpeg

Zou ik ook geen nee tegen zeggen :D.

Of de NSX (of een andere wagen) van tofugarage drool: .

1639062377246.jpeg

Ik zal het moeten doen met een simpele hoodie helaas. En mijn S2000 natuurlijk :p.
S2000 is een ondergewaardeerde bolide , versnellings bakken zijn wel ruk maar dat is honda eigen

• Like
Nog geen problemen mee gehad, mdt geen enkele van onze Honda's eigenlijk. Alleen de achteruit suckt enorm :roflol:.

is een beetje hit and miss heb zelf ooit een nieuwe civic gehad die in een jaar tijd drie keer een trans swap heeft gehad . uiteraard is die auto terug naar de dealer gegaan .
dit is trouwens wel een intressant filmpje over honda en transmissie issues

• Like
:heart:

Mijn auto zou vrijdag ready zijn om op te halen, dus ik vroeg vandaag even hoe ver ze waren, hoor ik dat de 3 monteurs corona hadden. Fijn is dat zeg. Morgen word ik teruggebeld over hoe en wat. Daarnaast fleetacces en veguard gebeld betreft alarminstallatie. Die bedrijven zitten ook vol geboekt

Mijn auto zou vrijdag ready zijn om op te halen, dus ik vroeg vandaag even hoe ver ze waren, hoor ik dat de 3 monteurs corona hadden. Fijn is dat zeg. Morgen word ik teruggebeld over hoe en wat. Daarnaast fleetacces en veguard gebeld betreft alarminstallatie. Die bedrijven zitten ook vol geboekt
Dat is een reden waarom ik mijn auto’s gewoon inruil bij de verkopende partij.

Terug
Naar boven