Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Remmen reiniger, maar blijft een terug komend probleem. Die naaf kan je kleur van de wielen spuiten of zwart, maar de remschijf zelf kan je weinig aan doen.
Daarna goed insmeren met iets van olie, WD40 oid. Helpt een beschermlaag leggen tegen roestRemmen reiniger, maar blijft een terug komend probleem. Die naaf kan je kleur van de wielen spuiten of zwart, maar de remschijf zelf kan je weinig aan doen.

#nexitNog meer betutteling vanuit de EU
![]()
![]()
'Snelheidsbegrenzer’ in nieuwe personenauto's vanaf juli verplicht
In nieuwe auto’s is vanaf 1 juli ISA verplicht: een ingrijpend waarschuwingssysteem voor te snel rijden. Dat wordt gecombineerd met een black box die informatie over de rit opslaat en rijfouten van de bestuurder aan de politie kan doorgeven.www.ad.nl
![]()
Vanaf 2022 aan de snelheidsbegrenzer?
Af en toe maken we er ons allemaal wel schuldig aan. Te hard rijden. Soms bewust, maar vaak ook onbewust. Maar niet meer voor lang als het aan de EU ligt.www.ikwilvanmijnautoaf.nl
Rijd jij dan wel eens te hard?
Dit zijn plannen die ze nooit kunnen waarmaken. Een systeem weet niet of je op prive terrein bent of circuit waar geen snelheid limiet is.Nog meer betutteling vanuit de EU
![]()
![]()
'Snelheidsbegrenzer’ in nieuwe personenauto's vanaf juli verplicht
In nieuwe auto’s is vanaf 1 juli ISA verplicht: een ingrijpend waarschuwingssysteem voor te snel rijden. Dat wordt gecombineerd met een black box die informatie over de rit opslaat en rijfouten van de bestuurder aan de politie kan doorgeven.www.ad.nl
![]()
Vanaf 2022 aan de snelheidsbegrenzer?
Af en toe maken we er ons allemaal wel schuldig aan. Te hard rijden. Soms bewust, maar vaak ook onbewust. Maar niet meer voor lang als het aan de EU ligt.www.ikwilvanmijnautoaf.nl
Technisch gezien zou het best kunnen toch? Mijn auto is van 2019, herkent ook verkeersborden, houdt automatisch in als ik te dicht op een ander zit, en stuurt bij als ikVia speciale technologie wordt het motorvermogen hierop aangepast waardoor je simpelweg niet boven deze snelheid zult komen. Wel zal het mogelijk zijn om door het gaspedaal extra in te trappen kort te versnellen. Wel zo veilig bij bijvoorbeeld noodsituaties. Maar al na enkele seconden zal de auto dit weer uitschakelen en terug gaan naar de normale maximum snelheid.
Gaat trouwens vast niet gebeuren. Duitsland zal wel vetoën
Dat is dan toch geen probleem?Dit zijn plannen die ze nooit kunnen waarmaken. Een systeem weet niet of je op prive terrein bent of circuit waar geen snelheid limiet is.
Moet er niet aan denken dat je nergens harder kan dan 130. Ben geen asociale bestuurder, maar soms mag het allemaal wel wat harder en als je toch alleen op de weg zit.
Hoop dat je gelijk hebt. Maar dat verschil is wel te herkennen. Volgens mij is carplay/android auto inmiddels wel aardig standaard in de nieuwe auto's. Omdat het dan via maps gaat, zit je ook minder snel met verouderde versiesDit zijn plannen die ze nooit kunnen waarmaken. Een systeem weet niet of je op prive terrein bent of circuit waar geen snelheid limiet is.
Ik rijd ook vaker boven dan onder de snelheidslimiet, maar ik zie jou aangedragen punten niet als argument waarom het niet zou werken. De systemen kunnen namelijk wel prima bepalen en daarnaast blijf je als bestuurder verantwoordelijk.Moet er niet aan denken dat je nergens harder kan dan 130. Ben geen asociale bestuurder, maar soms mag het allemaal wel wat harder en als je toch alleen op de weg zit.