Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

1640699168864.png

Sorry :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.725
Ook niet meer wat het geweest is die AutoRai's. Ben er nog geweest met de première van de Spyker. Was echt een dingetje toen

Hoe kom ik van roest af?
F6D0D5C9-2760-40B6-9F59-43D3FF351429.jpeg

Remmen reiniger, maar blijft een terug komend probleem. Die naaf kan je kleur van de wielen spuiten of zwart, maar de remschijf zelf kan je weinig aan doen.
Daarna goed insmeren met iets van olie, WD40 oid. Helpt een beschermlaag leggen tegen roest
:o

Nog meer betutteling vanuit de EU

Screenshot_20220120_120527_com.android.chrome_edit_4212743349876.jpg

#nexit

#Politiestaat...

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.734
Via speciale technologie wordt het motorvermogen hierop aangepast waardoor je simpelweg niet boven deze snelheid zult komen. Wel zal het mogelijk zijn om door het gaspedaal extra in te trappen kort te versnellen. Wel zo veilig bij bijvoorbeeld noodsituaties. Maar al na enkele seconden zal de auto dit weer uitschakelen en terug gaan naar de normale maximum snelheid.

:scratch:

Gaat trouwens vast niet gebeuren. Duitsland zal wel vetoën

Dit zijn plannen die ze nooit kunnen waarmaken. Een systeem weet niet of je op prive terrein bent of circuit waar geen snelheid limiet is.

Via speciale technologie wordt het motorvermogen hierop aangepast waardoor je simpelweg niet boven deze snelheid zult komen. Wel zal het mogelijk zijn om door het gaspedaal extra in te trappen kort te versnellen. Wel zo veilig bij bijvoorbeeld noodsituaties. Maar al na enkele seconden zal de auto dit weer uitschakelen en terug gaan naar de normale maximum snelheid.

:scratch:

Gaat trouwens vast niet gebeuren. Duitsland zal wel vetoën
Technisch gezien zou het best kunnen toch? Mijn auto is van 2019, herkent ook verkeersborden, houdt automatisch in als ik te dicht op een ander zit, en stuurt bij als ik aan het appen ben buiten de lijntjes dreig te gaan.

De stap naar hetgeen wat hier staat is dan niet zo groot?

Aangepast: Hele slechte spelfout 😬

Dit zijn plannen die ze nooit kunnen waarmaken. Een systeem weet niet of je op prive terrein bent of circuit waar geen snelheid limiet is.
Hoop dat je gelijk hebt. Maar dat verschil is wel te herkennen. Volgens mij is carplay/android auto inmiddels wel aardig standaard in de nieuwe auto's. Omdat het dan via maps gaat, zit je ook minder snel met verouderde versies

Moet er niet aan denken dat je nergens harder kan dan 130. Ben geen asociale bestuurder, maar soms mag het allemaal wel wat harder en als je toch alleen op de weg zit.
Ik rijd ook vaker boven dan onder de snelheidslimiet, maar ik zie jou aangedragen punten niet als argument waarom het niet zou werken. De systemen kunnen namelijk wel prima bepalen en daarnaast blijf je als bestuurder verantwoordelijk.

Terug
Naar boven