AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Hoop dat je gelijk hebt. Maar dat verschil is wel te herkennen. Volgens mij is carplay/android auto inmiddels wel aardig standaard in de nieuwe auto's. Omdat het dan via maps gaat, zit je ook minder snel met verouderde versies
Geen idee meer welke, maar er is zelfs een sportwagen die middels gps weet of wel of niet op een circuit rijdt en waarbij je alleen de meest extreme track modus kunt inschakelen als je op een circuit rijd.

Weer stapje dichterbij dat autorijden niet om de ervaring gaat, maar puur het rijden van A naar B.
Dacht met de komst van elektrische auto's dat we al een stap achteruit gingen, maar dit word een nekslag.

Weer stapje dichterbij dat autorijden niet om de ervaring gaat, maar puur het rijden van A naar B.
Dacht met de komst van elektrische auto's dat we al een stap achteruit gingen, maar dit word een nekslag.
Alles wat een beetje leuk is, moet kapot :(

• Sad
Waarderingen: AK
  • Topic Starter Topic Starter
  • #18.745
Technisch gezien zou het best kunnen toch? Mijn auto is van 2019, herkent ook verkeersborden, houdt automatisch in als ik te dicht op een ander zit, en stuurt bij als ik aan het appen ben buiten de lijntjes dreig te gaan.

De stap naar hetgeen wat hier staat is dan niet zo groot?

Aangepast: Hele slechte spelfout 😬
Stel je haalt een vrachtwagen in op een provinciale weg en tijdens inhalen houdt de wagen ineens weer in en knal je frontaal tegen een tegenligger. Dacht in die trant.

Via speciale technologie wordt het motorvermogen hierop aangepast waardoor je simpelweg niet boven deze snelheid zult komen. Wel zal het mogelijk zijn om door het gaspedaal extra in te trappen kort te versnellen. Wel zo veilig bij bijvoorbeeld noodsituaties. Maar al na enkele seconden zal de auto dit weer uitschakelen en terug gaan naar de normale maximum snelheid.

:scratch:

Gaat trouwens vast niet gebeuren. Duitsland zal wel vetoën

Verkijk je niet op de groenen, Duitsers onder de 30 hebben andere ideeën dan de oudere concervatieven. Zal vast iets te maken hebben met wat ze op school wordt wijsgemaakt.
Maar de auto zal niet eeuwig heilig blijven daar.

Via speciale technologie wordt het motorvermogen hierop aangepast waardoor je simpelweg niet boven deze snelheid zult komen. Wel zal het mogelijk zijn om door het gaspedaal extra in te trappen kort te versnellen. Wel zo veilig bij bijvoorbeeld noodsituaties. Maar al na enkele seconden zal de auto dit weer uitschakelen en terug gaan naar de normale maximum snelheid.

:scratch:

Gaat trouwens vast niet gebeuren. Duitsland zal wel vetoën
Levensgevaarlijk op een motor.

Het is al de tweede keer dat ze met die onzin komen.

Vroeger toen alles beter was, kon je met een oude bak die wel snel was nog leuk partij bieden tegen splinternieuwe dikke auto's.
Met die ev's is het helemaal kansloos geworden en bovendien valt er ook bijna nergens meer een stoplichtsprintje te houden.

Het plezier dat ik met die auto's had 15 jaar geleden zal ik met een nieuwe niet eens meer kunnen evenaren of je moet wel heel groot uitpakken. Het is echt van A naar B rijden geworden.

• #18.753
Lincoln continental 2022 is een plaatje. Zag m in Ozark.

• #18.754
Verkijk je niet op de groenen, Duitsers onder de 30 hebben andere ideeën dan de oudere concervatieven. Zal vast iets te maken hebben met wat ze op school wordt wijsgemaakt.
Maar de auto zal niet eeuwig heilig blijven daar.
Tot ze over de dertig zijn en zo een auto ook kunnen betalen die harder gaat en merken dat tijd geld is. en of merken dat het toch wel geinig is. Mij maakt die onbegrensde snelheid ook geen fluit uit. Ooit eens 230 ofzo gereden met die M5. Vond dat al hard zat. Verder denk ik er dagelijks niet aan dat ik het zo kut vind dat het mogelijk misschien verdwijnt.

Als ze gaan begrenzen gewoon in DLD op 160 zetten ofzo.

Tot ze over de dertig zijn en zo een auto ook kunnen betalen die harder gaat en merken dat tijd geld is. en of merken dat het toch wel geinig is. Mij maakt die onbegrensde snelheid ook geen fluit uit. Ooit eens 230 ofzo gereden met die M5. Vond dat al hard zat. Verder denk ik er dagelijks niet aan dat ik het zo kut vind dat het mogelijk misschien verdwijnt.

Als ze gaan begrenzen gewoon in DLD op 160 zetten ofzo.

Maar zie het al voor me over jaartje of 10. Alles met 30 door de bebouwde kom, ook daar waar het harder kan. Gewoonweg omdat je auto niet harder gaat. :o

Vroeger toen alles beter was, kon je met een oude bak die wel snel was nog leuk partij bieden tegen splinternieuwe dikke auto's.
Met die ev's is het helemaal kansloos geworden en bovendien valt er ook bijna nergens meer een stoplichtsprintje te houden.

Het plezier dat ik met die auto's had 15 jaar geleden zal ik met een nieuwe niet eens meer kunnen evenaren of je moet wel heel groot uitpakken. Het is echt van A naar B rijden geworden.
Met een beetje motor kan je nog wel winnen van een EV. Maar valt niet mee, werd van de zomer uitgedaagd in Amsterdam en toen was ik mijn vriendin bijna kwijt die achterop zat. Bleek die auto elektrisch te zijn.

• #18.757

Dit is toch mooi. Lekker man. Niks mis mee

i like that

3T5iPk.gif

Om een of andere reden kijk ik niet veel naar dat soort onbereikbare auto's. Net als dat ik dat niet met enorme villa's doe. Denk dat je dan het bereikbare niet meer snel waardeert.

• #18.759
Er is altijd baas boven baas. Ook met auto's . Als je die mansory rijdt voel je je arm als er ineens een Koenigsegg langs je rijdt in Monte Carlo. Allemaal perceptie.

C63 amg:bow2:

Terug
Naar boven