peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dat in het midden, de handrem ofzo? Vind het er een beetje vreemd uitzien
bij de garage waar ik op onderhoud ga etc, hebben ze ook 1 in de showroom staan in het wit.
Verkoper kwam doodleuk vragen of ik geen testritje wou aangezien de wagen me sowieso zou overtuigen, z'n verkooppraatje viel gelijk helemaal stil toen ik naar buiten wees met welke wagen ik daar was.
ander vraagje, kent iemand nog een leuke velg in 20 inch voor onder de S4? ben aan het rondzoeken, maar vindt niet meteen een velg die er echt knap onder staat..

Haha prachtig man
Aftermarket velgen of OEM? Ik ben persoonlijk erg goed te spreken over Rotiform, alleen hangt daar wel een prijskaartje aan.. SJC Raceline, maar volgens mij zijn die op de foto 19''
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
3-delige SNA in 20'' staan ook niet verkeerd, lijkt nog aardig OEM:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha ja velgen met een brede rand, dat is sowieso huilen als je daar per ongeluk een keer een stoepje meer raakt..Eerste zeggen me minder, heb slechte ervaring met velgen die een diepe boord hebben.
De tweede zijn echt wel heel knap, toevallig een plaats waar je deze kan bestellen? zie niet direct iets via google.
Heb zelf ook offerte gevraagd voor de OZ superturismo in het mat zilver.
velgen moeten sowieso 20 inch zijn.

zou zoiets op mijn aankomende duitser ook willen, maar pak nogal graag drempels tegen een redelijke snelheid, dus gaat niet werken kwa uiterlijk is het wel badass.![]()
Gewoon doen man, het rustig over drempels gaan is het echt wel waard.

heb er een handje van aan, om toch net te laat te vertrekken naar het werk om vervolgens vollegas te rijden, en het dan net te halen, dus geen idee of dat een goed idee is!![]()

Jawel jonge! Met zo'n auto kom je niet te laat want je wilt eerder weg omdat je er in WILT rijden.
Dat heb ik tenminste.
Liever iets eerder weg en mega dik rijden dan later en standaard rijden.

Dat geluid, perfect.
Niet te overdreven maar gewoon lekker. http://youtu.be/uHcKfTbS3hc