peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Geen flauw idee, nooit echt in gekeken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij een pen hebt van 150k is er misschien wel iets te regelen.
Vandaag bij de dealer een A3 Limousine 1.4 TFSI CoD Ambition Pro Line S zien staan met panoramadak, toch wel een erg gave auto..
Afgelopen weekend een A45 AMG in het wild gezien, ben geen Benz fan maar het is wel een lekkere hot hatch zeg!

Haha toevallig ja, ik moest ff iets informeren over een onderdeel bij de VAG dealer (basically VW en Audi naast elkaar) toen ik hem zag staan. Ik volg het autonieuws rond Audi niet meer zo op de voet, dus dit was vrij schokkend voor mij dat er een limo versie bestond en dan ook nog eens in zo'n uitvoeringVriend van me heeft toevallig zo 1 gekocht in het grijs, wat een dikke wagen zeg.
Bizar dat het gewoon een A label model is. Is het misschien toevallig onderstaande? Deze zag ik namelijk toevallig vanochtend voorbij komen op FB:Haha toevallig ja, ik moest ff iets informeren over een onderdeel bij de VAG dealer (basically VW en Audi naast elkaar) toen ik hem zag staan. Ik volg het autonieuws rond Audi niet meer zo op de voet, dus dit was vrij schokkend voor mij dat er een limo versie bestond en dan ook nog eens in zo'n uitvoeringBizar dat het gewoon een A label model is. Is het misschien toevallig onderstaande? Deze zag ik namelijk toevallig vanochtend voorbij komen op FB:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja wel dik he.
Loop deze week bij Mercedes en ze hebben zo'n ding als demo.
Er zit alleen een grote spoiler op, dat vind ik dan weer niks.
Staat hier wel een gruwelijk dikke c63 AMG coupe.
---------- Post added at 13:53 ---------- Previous post was at 13:51 ----------
There we are
![]()
Dit is de 507 editie.
507pktjes.![]()
Staat ook nog een r8 coupe en r8 spyder om de hoek.
Lijkt er wel op ja, maar bij Martin Schilder zou je die Scania dealer nog op de achtergrond moeten zien vanuit deze hoek
Maar zoals Peppie01 al zei is die foto in Veenendaal gemaakt. Degene die ik had gezien stond bij vestiging Haarlem. Bij Martin Schilder hier hebben ze wel een occasion staan, maar die is met een 'normaal' dak. Ze zullen vast ook wel een versie hebben staan in de showroom, maar daar ben ik al een tijdje niet meer binnen geweest.. Hier in de regio schijnt er al eentje rond te rijden, maar buiten die van de foto heb ik nog nooit eerder eentje IRL zien rijden.Lijkt er wel op ja, maar bij Martin Schilder zou je die Scania dealer nog op de achtergrond moeten zien vanuit deze hoekMaar zoals Peppie01 al zei is die foto in Veenendaal gemaakt. Degene die ik had gezien stond bij vestiging Haarlem. Bij Martin Schilder hier hebben ze wel een occasion staan, maar die is met een 'normaal' dak. Ze zullen vast ook wel een versie hebben staan in de showroom, maar daar ben ik al een tijdje niet meer binnen geweest.. Hier in de regio schijnt er al eentje rond te rijden, maar buiten die van de foto heb ik nog nooit eerder eentje IRL zien rijden.
![]()
bij de garage waar ik op onderhoud ga etc, hebben ze ook 1 in de showroom staan in het wit.
Verkoper kwam doodleuk vragen of ik geen testritje wou aangezien de wagen me sowieso zou overtuigen, z'n verkooppraatje viel gelijk helemaal stil toen ik naar buiten wees met welke wagen ik daar was.
ander vraagje, kent iemand nog een leuke velg in 20 inch voor onder de S4? ben aan het rondzoeken, maar vindt niet meteen een velg die er echt knap onder staat..