AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.801
Wat wil je voor 30k

Als je heel scheelt kijkt en beetje gezopen hebt zie je wel de lijnen van een urus. 😌

Bij mercedes is het vaak hoe ouder de auto hoe duurder het onderhoud. Pak je een vrij jong model dan zit je nog wel goed, maar na 10/15 jaar gaan er allerlei sensoren kapot en dan begint de ellende.

Meeste/duurste onderhoud qua autos die ik heb is van de range rover. Echt schandalig als die naar de garage moet kan ik al week vooraf niet meer slapen. Onderdelen zijn allemaal van goud lijkt het en er komt maar geen eind aan, de raarste onderdelen gaan kapot.

Had toevallig vorig jaar zowel bij me mercedes suv en range rover allebei de luchtbalgen kapot en allebei door dezelfde garage laten maken alleen de range rover was 3x zo duur aangezien onderdelen veel duurder zijn en de reparatie langer duurt.

Ik denk als je een auto onderhoud geeft conform eisen dat je er lang plezier aan kunt hebben.

Maar met merken zoals Mercedes of Ranger Rover weet je dat je je borst nat kunt maken als je naar de garage moet.

• Like
Waarderingen: AK
B9ECD289-9B91-4A14-8FF5-30214923E342.jpeg

Gti uitlaten shinen weer

• Like
Weet niet wat ik hiervan moet vinden.. ik dacht ik rij even 230
C4D5D98C-8BF8-4F04-BC31-6ADCC46AA8BB.jpeg

Je reed zo hard dat de aarde een halve graad is opgewarmd daardoor.

Als je je netjes aan de snelheid houdt is er toch niets aan de hand? :trollface:

• Sad

In this special episode, we head to Tarragona, Spain to explore a defunct BMW dealership filled with old classic cars that have been abandoned for 15, 20, some even over 30 years. We have many rare BMWs among which is one of the rarest M cars, as well as Alfa Romeo, Lancia, NSU, Jeep, Citroën, million bikes, engines... Parts and tools scattered everywhere. Grab snacks and get comfy while we tour this place and touch cars that haven't been touched in decades.

Dat in combi met straks overal 30km/u in de bebouwde kom waarbij de elektrische fietsen je voorbij rijden. :roflol: Ik zie de bakfiets moeders al vloekend dat je niet snel genoeg aan de kant gaat.

Konden de jaren '90 maar eeuwig blijven duren, was het gros in NL gelukkig en tevreden zonder geleuter.

Terug
Naar boven