- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij mercedes is het vaak hoe ouder de auto hoe duurder het onderhoud. Pak je een vrij jong model dan zit je nog wel goed, maar na 10/15 jaar gaan er allerlei sensoren kapot en dan begint de ellende.
Meeste/duurste onderhoud qua autos die ik heb is van de range rover. Echt schandalig als die naar de garage moet kan ik al week vooraf niet meer slapen. Onderdelen zijn allemaal van goud lijkt het en er komt maar geen eind aan, de raarste onderdelen gaan kapot.
Had toevallig vorig jaar zowel bij me mercedes suv en range rover allebei de luchtbalgen kapot en allebei door dezelfde garage laten maken alleen de range rover was 3x zo duur aangezien onderdelen veel duurder zijn en de reparatie langer duurt.
Die plek op je diffuser een beschadiging?
Nee?
Ejaculaat na het vroegtijdig terugtrekken

Alstublieft, solide Kruppstahl!
Hij had wel smaak.
Dat heb ik nu ook al, maar kun je gewoon uitzetten dus feitelijk veranderd er niets.
Ja, maar als het goed is zit er bij jou nog geen blackbox achtig systeem inDat heb ik nu ook al, maar kun je gewoon uitzetten dus feitelijk veranderd er niets.
Ik zie de bakfiets moeders al vloekend dat je niet snel genoeg aan de kant gaat.Ach daar heb ik pas over een jaar of 20 last van