- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Ik geloof er niets van, dat jij je niet ergert aan bumperklevers vóór je

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geloof er niets van, dat jij je niet ergert aan bumperklevers vóór je

Dat zijn de meest irritante bumperklevers inderdaadIk geloof er niets van, dat jij je niet ergert aan bumperklevers vóór je![]()

Al is het wel betaalbaar: dat stukje afhankelijkheid (tijden enzo) is toch ook gewoon ruk?
Ik vind andere mensen om me heen nog erger dan langer onderweg zijnAl is het wel betaalbaar: dat stukje afhankelijkheid (tijden enzo) is toch ook gewoon ruk?

Hahahahaha ja touchéIk vind andere mensen om me heen nog erger dan langer onderweg zijn![]()
Stedentrip met trein is best fijn. Geen gezeik met parkeren en gestress met de auto. Alleen als je al kijkt bij nsinternational wat voor voeten het in de aarde heeft om bijv naar Florence te treinen heb je al geen zin meerAl is het wel betaalbaar: dat stukje afhankelijkheid (tijden enzo) is toch ook gewoon ruk?
De wagen die we gingen kopen bleek geen onderhoudsboekje te hebben. Nog een paar andere zaken deden een paar alarmpjes afgaan. GEzocht naar een andere... uiteindelijk uitgekomen bij de Lexus NX 300 h. Meer bagageruimte en zo. Volgende week gaan kijken en als alles bevalt, kopen.M'n kia sorento wordt wellicht binnenkort verkocht. Er komt een lexus is 300 h business edition in de plaats. M'n vrouw weet van niks. Die gaat extreem verrast en blij zijn.