AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Volgens mij hebben alle nieuwere auto's toch al lang snelheidsbegrenzers.. Je bent vrij om die wel of niet te gebruiken. Ik gebuik dat ding overigens nooit 🙃

Auto brandde een epc waarschuwingslampje vanochtend en begon de auto te trillen tijdens rijden. Toen daarna uitgedaan en weer opnieuw aangezet en deed het auto weer normaal. Ik heb nog 3 maanden garantie dus ik reed de auto terug naar de dealer, en die persoon was er heel chill in en had uitgelezen en zag geen grote problemen. Als het lampje weer binnen 2 weken zou verschijnen moet ik even de auto weer langsrijden voor onderhoud

M'n kia sorento wordt wellicht binnenkort verkocht. Er komt een lexus is 300 h business edition in de plaats. M'n vrouw weet van niks. Die gaat extreem verrast en blij zijn.

Bijlagen

• 85649669-1024-768.jpg
    85649669-1024-768.jpg
    110,1 KB · Weergaven: 75
  • 85649668-1024-768.jpg
    85649668-1024-768.jpg
    78 KB · Weergaven: 73
  • 85649655-1024-768.jpg
    85649655-1024-768.jpg
    99,6 KB · Weergaven: 76
Jij maakt wat mee

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.829
Treinverbindingen in Europa zijn kut en duur.

Punt 7 is ook wel aardig valid hoor. De hoeveelheid half geladen vrachtwagens die er op de weg rijden per dag is enorm. Doordat iedereen alles de dag na bestelling in huis wil hebben worden die wagens ook lang niet altijd volgeladen... Regelmatig voor een pallet of 8 (kunnen er 18 in), 700 km gereden met de vrachtwagen. 1L Diesel = 10-12km.

Denk dat er in de logistieke sector, als klanten meer geduld zouden hebben om 1-2 dagen langer te wachten er echt belachelijk veel Diesel bespaard moet kunnen worden.

Deel auto?
Straks adviseren ze nog om je vriendin ook te delen.

Heel dat klimaat co2 stikstof energie duurzaamheid vegan mensen blablabla word er helemaal ziek van.

Autovrije zondag?

Prima idee! Dan heb ik de hele weg voor mijzelf op de motor.

• #18.836
Al is het wel betaalbaar: dat stukje afhankelijkheid (tijden enzo) is toch ook gewoon ruk?
Stedentrip met trein is best fijn. Geen gezeik met parkeren en gestress met de auto. Alleen als je al kijkt bij nsinternational wat voor voeten het in de aarde heeft om bijv naar Florence te treinen heb je al geen zin meer

M'n kia sorento wordt wellicht binnenkort verkocht. Er komt een lexus is 300 h business edition in de plaats. M'n vrouw weet van niks. Die gaat extreem verrast en blij zijn.
De wagen die we gingen kopen bleek geen onderhoudsboekje te hebben. Nog een paar andere zaken deden een paar alarmpjes afgaan. GEzocht naar een andere... uiteindelijk uitgekomen bij de Lexus NX 300 h. Meer bagageruimte en zo. Volgende week gaan kijken en als alles bevalt, kopen.

• #18.838
Een gigantisch lelijke complexe elextrische SUV van 2.5 ton, kortom een echte Lotus:emo:

Terug
Naar boven