- Waardering
- 10.892
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij een straat verder op staat ie in deze kleur. Echt heel vet.
Slim beter dan sparen 👍Eerste investering wordt toch een armytrix uitlaatsysteem. Het klinkt nog dikker dan milltek![]()
Je bent niet bezorgd over stigmatiseren?Eerste investering wordt toch een armytrix uitlaatsysteem. Het klinkt nog dikker dan milltek![]()
Andere een guerrilla exhaust anders word je echt gek na verloop van tijd, en je buren ook.Eerste investering wordt toch een armytrix uitlaatsysteem. Het klinkt nog dikker dan milltek![]()
Zit er geen toeter op dan?
Zit toch vaak een afstandsbediening bij om het uit en aan te doenAndere een guerrilla exhaust anders word je echt gek na verloop van tijd, en je buren ook.
Zijn er grote steden waar jij woont?![]()
Oeh, waar kan ik een kentekenplaat uit Oekraïne bestellen?

#1 wordt al knap lastig als je in België woont?

Echt weer auto gezeik met als klapper: controleer je luchtfilter.
GenotuleerdEcht weer auto gezeik met als klapper: controleer je luchtfilter.
Auto of motor is een gebruiksvoorwerp bedoelde ik te zeggen. Luchtfilters gaat natuurlijk niemand 'controleren', gewoon vervangen volgens termijn opgegeven door fabriek of nog een keer laten zitten.
Als je besluit ze nog een keer te laten zitten lijkt het mij dat je ze eerst nog gecontroleerd hebt.Auto of motor is een gebruiksvoorwerp bedoelde ik te zeggen. Luchtfilters gaat natuurlijk niemand 'controleren', gewoon vervangen volgens termijn opgegeven door fabriek of nog een keer laten zitten.
Nee hoor, ik weet wat het effect van een verstopt of gescheurd luchtfilter is. Mijn klepspeling is ook zoiets, moet elke 20k km worden gecontroleerd. Maar omdat ze ruim stonden en ik ze bij km stand 20 gecheckt had, laat ik ze nu 50k zonder inspectie. Idem met bougies, die heb ik vervangen terwijl ze nog als nieuw waren, dus nu keertje overslaan.Als je besluit ze nog een keer te laten zitten lijkt het mij dat je ze eerst nog gecontroleerd hebt.