- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja oke, maar dat is wel een beetje concurrentie, ik denk dat mensen eerder twijfelen tussen een BMW of een Alfa dan een Toyota of een Alfa.Ik zeg ook nergens dat die 3 betrouwbaar zijn. Van Mercedes weet ik het niet, maar Audi en BMW zijn gewoon zeer slecht te noemen.
Ik zeg ook nergens dat die 3 betrouwbaar zijn. Van Mercedes weet ik het niet, maar Audi en BMW zijn gewoon zeer slecht te noemen.
Onderzoeken en eigen ervaring. Bij toerritten waren het steevast de Beemers die motor storingen gaven of waarbij het dak weer is niet goed wilde sluiten. Als je een beetje gaat zoeken zul je zien dat Audi en BMW relatief veel motorstoringen geven. Stonden zo uit mn hooft in 2018 beide in de top 10 met meeste problemen. Is ook wel mijn eigen ervaring met mijn Auwdi.

Onderzoeken en eigen ervaring. Bij toerritten waren het steevast de Beemers die motor storingen gaven of waarbij het dak weer is niet goed wilde sluiten. Als je een beetje gaat zoeken zul je zien dat Audi en BMW relatief veel motorstoringen geven. Stonden zo uit mn hooft in 2018 beide in de top 10 met meeste problemen. Is ook wel mijn eigen ervaring met mijn Auwdi.
Edit, al wat gevonden voor je
![]()
Top 10: Automerken met de meeste motorproblemen
Een falende motor in je auto. Het is de absolute draak der pechgevallen, en vaak het meest prijzige ‘onderdeel’ om te laten fiksen. Maar welke merken hebben het vaakst te […]www.autoblog.nl
Oude mercedes diesels zijn echt niet kapot te krijgen.
Mijn Toyota Landcruiser was altijd stuk.AR heeft vooral een cursus autobouwen bij Toyota nodig.
Pech kun je hebben. De Touareg van mijn vader ook, eerste lichting stond er om bekend.
Niet in 't echt gezien. Iets zegt mij dat die mooier en groter is, dan de foto doet vermoeden?Wat vinden jullie van de Arkana? Zag er net een. Was wel onder de indruk.