- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over kentekens gesproken. Ik zie wel eens (snor?)scooters met een wit plaatje met blauwe letters. Via google kom ik er niet uit wat dat is. Zijn dat buitenlanders die hier goedkoop rijden oid?Al eens eerder gepost maar beat me met verre landen kentekens
![]()
Nu weet ik waarom mijn aanvraag tot "AH 1945" geblokkeerd werd.![]()
Gepersonaliseerde nummerplaten in België: hoeveel kost zo'n kenteken en wat zijn de regels?
Soms zie je in België de gekste nummerplaten voorbijrijden in het verkeer. Is dat puur toeval of moet je daarvoor betalen? En wat mag je zeker niet op je kentekenplaat zetten als je een vleugje persoonlijkheid wilt toevoegen?www.ad.nl
Deed me denken aan dit:Nu weet ik waarom mijn aanvraag tot "AH 1945" geblokkeerd werd.
Wat een toevalDeed me denken aan dit:
![]()
RDW blundert met NSB op kenteken
AMSTERDAM - De dienst voor het wegverkeer RDW heeft de afgelopen dagen honderd kentekens met de letters NSB in het midden uitgegeven. De nummerplaten kwamen binnen bij dealers die het Duitse automerk Volkswagen verkopen.www.nu.nl

Nice, je auto voorzien van full mocro mod pakket.
Wie stuurt er dan?
parkeren blijft lastig...
Wat een amateur en dat op 17 inch wielen.
Kom je zo aan dat gezicht? Doordat er iemand is overgereden?

Heb je rap gedaan

Nee, heb ze al meer dan een jaar. Gewoon even niet opgelet vrijdagnacht. ‘t Is altijd onbekend terrein die het hem doet. 🥴
Altijd weer die onbekend terrein.Nee, heb ze al meer dan een jaar. Gewoon even niet opgelet vrijdagnacht. ‘t Altijd onbekend terrein die het hem doet. 🥴
Gelukkig kosten ze geen drol.
Is goed, jongen. We weten ondertussen dat het in jouw tijd nog met paard en koets te doen was.