AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.883
Waarom motoren niet en auto's wel een kentekenplaat voor? :dunno: Je kan veel zeggen over de tennets of amerikanism maar zonder helm motor rijden en voor geen nummerplaat in bepaalde staten is wel heeeeeerlijk :)

waarvan akte

Waarom motoren niet en auto's wel een kentekenplaat voor? :dunno:
...en hoe identificeer je iemand met een helm op? 🤭

Naamloos.jpg

• #18.885
Wanneer mag je nou eens met een b rijbewijs op een motorscooter rijden in NL. Los je het fileprobleem op in een flash

Bureaucratie... Ik vecht er al jaren tegen! :mad:

• #18.887
Jullie mogen het wel. iig een motor tot en met 125 cc

Wanneer mag je nou eens met een b rijbewijs op een motorscooter rijden in NL. Los je het fileprobleem op in een flash
Dat probleem lost zichzelf dan heel snel op.
Je mag met een B-rijbewijs wel zo'n motor met 2 voorwielen rijden als je je rijbewijs vóór 2013 gehaald hebt...
???
Een motorvoertuig met 2 voorwielen is geen motor. Al die MP3 gappies, met van die tokkie helmen met 2 oranje stekels, zijn ook geen motorrijders.

Een motorvoertuig met 2 voorwielen is geen motor. Al die MP3 gappies, met van die tokkie helmen met 2 oranje stekels, zijn ook geen motorrijders.
Ja oké, maar zo'n motorscooter ding, weet ik veel, mag je schijnbaar wél rijden met een B-rijbewijs, maar alleen als je hem gehaald hebt vóór 2013.
En dan moet je natuurlijk ook nog full gangster gaan en zo'n zwarte helm met die rode duivel oortjes kopen :roflol:

Ik heb zo'n vermoeden dat @apfelstrudel en ik het over dezelfde helm hebben. Helemaal zwart met dan 2 van die oranje/rode accenten aan de zijkant.

roof-boxer-v8-full-black-motorhelm.jpg

Laatst bewerkt:
@Arminius ik allemaal zwaaien naar je... Negeer je me gewoon. Ik zag je wel...met je duivels oortjes helmpie.
IMG20220518093932.jpg

• #18.896
Dit is wel beter. Werd moe van dat gehijg op zn camouflage stationwagen.

Noem me oud of raar maar een Saab 95 aero...hnngggg

Terug
Naar boven