Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij motoren heb je dat ook.Ik vraag me af in hoeverre designs anders zouden zijn indien er geen rekening gehouden zou moeten worden met kentekens.
...en hoe identificeer je iemand met een helm op? 🤭Waarom motoren niet en auto's wel een kentekenplaat voor?![]()
Je mag met een B-rijbewijs wel zo'n motor met 2 voorwielen rijden als je je rijbewijs vóór 2013 gehaald hebt...Wanneer mag je nou eens met een b rijbewijs op een motorscooter rijden in NL. Los je het fileprobleem op in een flash

Dat probleem lost zichzelf dan heel snel op.Wanneer mag je nou eens met een b rijbewijs op een motorscooter rijden in NL. Los je het fileprobleem op in een flash
Een motorvoertuig met 2 voorwielen is geen motor. Al die MP3 gappies, met van die tokkie helmen met 2 oranje stekels, zijn ook geen motorrijders.Je mag met een B-rijbewijs wel zo'n motor met 2 voorwielen rijden als je je rijbewijs vóór 2013 gehaald hebt...
![]()
Ja oké, maar zo'n motorscooter ding, weet ik veel, mag je schijnbaar wél rijden met een B-rijbewijs, maar alleen als je hem gehaald hebt vóór 2013.Een motorvoertuig met 2 voorwielen is geen motor. Al die MP3 gappies, met van die tokkie helmen met 2 oranje stekels, zijn ook geen motorrijders.

Zit op 1 lijn met Apf. Die 3 wielers zijn voor mogoleJe mag met een B-rijbewijs wel zo'n motor met 2 voorwielen rijden als je je rijbewijs vóór 2013 gehaald hebt...
![]()
Hoe dan?
Door erover te klagen op een bodybuilding, en aanverwanten, forum.
Ook handig voor een begrafenis.![]()
Nieuwe Phantom Jon Olsson is in Nederland gepimpt
De nieuwe Phantom van Jon Olsson is in Nederland gepimpt bij het bedrijf dat eerder ook al verantwoordelijk was voor zijn G-klasse cabriowww.autoblog.nl
![]()
Hahahahaha!
Pas jij niet in ben jij te buff voor.