- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Gisteren weer all you can eat omdat Loetje volgeboekt was.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij maakt wat mee zeg god***domme.Gisteren weer all you can eat omdat Loetje volgeboekt was.
Kreeg nog een extra rondje sake van het huis. Gelukkig stond de motor voor het raam waar ik zat geparkeerd, hoefde ik niet lang te zoeken.
Er zijn veel mooie auto's, maar dit is er niet één van.Hahahahaha!
Ik heb zowaar een keer ergens géén mening over. Ik vond hem wel opvallend, dus dacht, drop 'm hier eens. Maar weet niet wat ik hier van vind haha
Al met een boek bezig?Kreeg nog een extra rondje sake van het huis. Gelukkig stond de motor voor het raam waar ik zat geparkeerd, hoefde ik niet lang te zoeken.
"en 60 procent rijdt te hard bij wegwerkzaamheden. "![]()
De grootste wegpiraten van Europa wonen in dit land
Ze zijn het meest gestrest van alle Europese automobilisten, meer dan de helft ‘vergeet’ zijn richtingaanwijzers te gebruiken en 60 procent rijdt te hard bij wegwerkzaamheden. Belgen zijn koplopers in Europa als het gaat om slecht weggedrag, zo blijkt uit een onderzoek naar gevaarlijk rijden.www.ad.nl
Als R1 en wr450 rijder ben ik het hier mee eensDat probleem lost zichzelf dan heel snel op.
Een motorvoertuig met 2 voorwielen is geen motor. Al die MP3 gappies, met van die tokkie helmen met 2 oranje stekels, zijn ook geen motorrijders.
Mooie keuze, zelf heb ik een Speed Triple en een Husqvarna 701 enduro.
Mijn opa had een Triumph bobber ,altijd een zwak blijven houden voor Triumph .Mooie keuze, zelf heb ik een Speed Triple en een Husqvarna 701 enduro.
Na nog wat gedraai aan de knoppen zal het vanzelf de goedkopere optie worden.
![]()
Gepersonaliseerde nummerplaten in België: hoeveel kost zo'n kenteken en wat zijn de regels?
Soms zie je in België de gekste nummerplaten voorbijrijden in het verkeer. Is dat puur toeval of moet je daarvoor betalen? En wat mag je zeker niet op je kentekenplaat zetten als je een vleugje persoonlijkheid wilt toevoegen?www.ad.nl