Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

3 bro's.

3320wnt.jpg

Aangezien er hier eigenaren zijn van mooie auto's neem ik aan dat jullie de lak van jullie auto's goed onderhouden.
Zelf detail ik mijn auto maar ik wil mijn auto toch eens laten polijsten om de swirl en andere lichte krasjes te verwijderen. Polijsten durf ik zelf niet aan.

Heeft iemand hier goede ervaring met een detailer in de regio rotterdam of breda?

Zeker niet zelf aan beginnen, kan je lak beschadigen als je te diep gaat.
Ik weet misschien wel iemand die heel goed is. Weet alleen niet precies waar hij woont dus als je geïnteresseerd bent kan ik het wel voor je vragen.

Ik heb zelf helemaal niks met auto's maar ik begrijp dat jullie het wel erg interessant vinden en dat respecteer ik.

Aangezien er hier eigenaren zijn van mooie auto's neem ik aan dat jullie de lak van jullie auto's goed onderhouden.
Zelf detail ik mijn auto maar ik wil mijn auto toch eens laten polijsten om de swirl en andere lichte krasjes te verwijderen. Polijsten durf ik zelf niet aan.

Heeft iemand hier goede ervaring met een detailer in de regio rotterdam of breda?

http://forum.carclean.nl/cc_forum.aspx

is wel een kinderforum dus pas op

Ik heb zelf helemaal niks met auto's maar ik begrijp dat jullie het wel erg interessant vinden en dat respecteer ik.

mafkees :roflol:

Ik had mijn auto gewrapped, landweggetjes rijden is een b*ch voor je lak.. Bumperkleven ook :roflol:

Volgens mij ben jij wel iemand die er de vaart wel inhoud Xyzyx?

Ik had mijn auto gewrapped, landweggetjes rijden is een b*ch voor je lak.. Bumperkleven ook :roflol:

Daarom moet je beide vermijden. :rolleyes:
Nee landweggetjes zijn ook niet soms nodig, dan rij je maar om.

Ik zeg altijd: wie mooi wilt zijn moet pijn lijden en wie laag wilt zijn moet omrijden.

:heart: :heart: :heart:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij ben jij wel iemand die er de vaart wel inhoud Xyzyx?

De bodem plaat is de cruise controll :p

Nja hier zijn de snelwegen gewoon zo rustig, alleen tijdens de spits is t druk maar overdag kun je prima 200 rijden over de a28 en a50.. Zeer zelden dat ik een noodstop heb hoeven maken. Wel een paar keer gebruik van de vluchtstrook moeten maken maar nooit heel gek gemaakt.

Grootste broekpoep moment was toen we reden over de ijsselallee, stoplicht ging op oranje dus ik geef gas om nog door oranje te kunnen, reden 2 auto's op rechter baan waarvan de achterste opeens naar links schoot en remde voor oranje. T was dat de afslag linksaf leeg was anders was t waarschijnlijk niet goed afgelopen voor de bestuurder. :o Was sowieso zijn schuld geweest, ik reed niet exorbitant hard en zelfs als ik 70 reed had ik niet meer kunnen remmen.

:heart: :heart: :heart:

Damn, daar ging mijn ochtendzaad.

---------- Post added at 11:55 ---------- Previous post was at 11:08 ----------

Nog meer gespot:

25owfno.jpg

---------- Post added at 11:56 ---------- Previous post was at 11:55 ----------

qs6wys.jpg

Haha ja velgen met een brede rand, dat is sowieso huilen als je daar per ongeluk een keer een stoepje meer raakt.. :(

Ik had die van mij via Bs-wheels.be (BlackSheep), schijnt de officiële importeur te zijn van Rotiform Benelux. Sympathieke gozer, ik weet niet of hij inmiddels al een showroom heeft, maar ik had het toen opgehaald bij zijn thuisadres. Ligt een beetje aan het gewenste model en opties hoe lang de levertijd is, want moet of uit de UK (distributeur) komen, of vanuit de VS. Het model SNA bestaat in monocast en 3-delig superconcave (zoals op de foto). Het model wordt als het goed is standaard geleverd in 2 afwerkingen, maar naar wens in iedere kleur leverbaar (voor een meerprijs uiteraard maar goed..). Als je hem een mailtje stuurt of belt, kan hij verblijvend wel een prijsopgave geven.

Contactpersoon:
Kristof Mombaerts
info@bs-wheels.be
+32(0)496 23 11 99
http://www.bs-wheels.be/
Site van Rotiform zelf is: www.Rotiform.com

Carfantasy.nl (zelf geen ervaring mee, maar schijnt niet heel geweldige service te hebben) heeft ook een aantal modellen op hun site (maar nooit iets op voorraad volgens mij, 20'' modellen staan zo te zien ook niet op hun site). J&R CARDESIGN kan misschien ook nog leveren, maar daar heb ik ook geen ervaring mee.

Thx! heb een mailtje gestuurd ben wel is benieuwd wat de prijzen zijn.
die Sna velgen zien er toch echt wel bruut uit!

Zeker niet zelf aan beginnen, kan je lak beschadigen als je te diep gaat.
Ik weet misschien wel iemand die heel goed is. Weet alleen niet precies waar hij woont dus als je geïnteresseerd bent kan ik het wel voor je vragen.

Thnx maar laat niemand hier zijn auto ooit zelf polijsten? Dacht dat er hier wel wat autoliefhebbers zaten.
Ik hoor graag feedback over eigen ervaringen.

Thnx maar laat niemand hier zijn auto ooit zelf polijsten? Dacht dat er hier wel wat autoliefhebbers zaten.
Ik hoor graag feedback over eigen ervaringen.

Laat het zelf niet polijsten nee, is het al niet meer waard, moet ie eerst (gedeeltelijk) overgespoten worden.

Niet laten doen, ik doe het gewoon zelf.. :)
Als je voorzichtig bent gaat het goed hoor. Je zit niet zomaar door je lak heen..

Ik doe volledige details voor andere mensen, beetje standaard behandeling is: wassen, kleien, polijsten, voeden, 2x waxlaag. Wielen, banden, ruiten en interieur word ook gedaan. Prijs ligt tussen de 150 en 200 euro afhankelijk van de staat van de lak en de grootte van de auto. Niet zo duur dus, vooral omdat het meer hobby is voor me, gebruik wel alleen top producten

Niet laten doen, ik doe het gewoon zelf.. :)
Als je voorzichtig bent gaat het goed hoor. Je zit niet zomaar door je lak heen..

Krasjes er uit polijsten zou ik niet zelf doen man, gewoon goed oppoetsen kan je uiteraard wel zelf doen.

Ik heb wel gezien bij die kerel die ik bedoelde dat het echt een mega verschil geeft.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Terug
Naar boven