peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zelf helemaal niks met auto's maar ik begrijp dat jullie het wel erg interessant vinden en dat respecteer ik.
Aangezien er hier eigenaren zijn van mooie auto's neem ik aan dat jullie de lak van jullie auto's goed onderhouden.
Zelf detail ik mijn auto maar ik wil mijn auto toch eens laten polijsten om de swirl en andere lichte krasjes te verwijderen. Polijsten durf ik zelf niet aan.
Heeft iemand hier goede ervaring met een detailer in de regio rotterdam of breda?
Ik heb zelf helemaal niks met auto's maar ik begrijp dat jullie het wel erg interessant vinden en dat respecteer ik.

Aangezien er hier eigenaren zijn van mooie auto's neem ik aan dat jullie de lak van jullie auto's goed onderhouden.
Zelf detail ik mijn auto maar ik wil mijn auto toch eens laten polijsten om de swirl en andere lichte krasjes te verwijderen. Polijsten durf ik zelf niet aan.
Heeft iemand hier goede ervaring met een detailer in de regio rotterdam of breda?

Ik had mijn auto gewrapped, landweggetjes rijden is een b*ch voor je lak.. Bumperkleven ook![]()

Daarom moet je beide vermijden.
Nee landweggetjes zijn ook niet soms nodig, dan rij je maar om.
Ik zeg altijd: wie mooi wilt zijn moet pijn lijden en wie laag wilt zijn moet omrijden.
Volgens mij ben jij wel iemand die er de vaart wel inhoud Xyzyx?

Was sowieso zijn schuld geweest, ik reed niet exorbitant hard en zelfs als ik 70 reed had ik niet meer kunnen remmen.Haha ja velgen met een brede rand, dat is sowieso huilen als je daar per ongeluk een keer een stoepje meer raakt..
Ik had die van mij via Bs-wheels.be (BlackSheep), schijnt de officiële importeur te zijn van Rotiform Benelux. Sympathieke gozer, ik weet niet of hij inmiddels al een showroom heeft, maar ik had het toen opgehaald bij zijn thuisadres. Ligt een beetje aan het gewenste model en opties hoe lang de levertijd is, want moet of uit de UK (distributeur) komen, of vanuit de VS. Het model SNA bestaat in monocast en 3-delig superconcave (zoals op de foto). Het model wordt als het goed is standaard geleverd in 2 afwerkingen, maar naar wens in iedere kleur leverbaar (voor een meerprijs uiteraard maar goed..). Als je hem een mailtje stuurt of belt, kan hij verblijvend wel een prijsopgave geven.
Contactpersoon:
Kristof Mombaerts
info@bs-wheels.be
+32(0)496 23 11 99
http://www.bs-wheels.be/
Site van Rotiform zelf is: www.Rotiform.com
Carfantasy.nl (zelf geen ervaring mee, maar schijnt niet heel geweldige service te hebben) heeft ook een aantal modellen op hun site (maar nooit iets op voorraad volgens mij, 20'' modellen staan zo te zien ook niet op hun site). J&R CARDESIGN kan misschien ook nog leveren, maar daar heb ik ook geen ervaring mee.
Zeker niet zelf aan beginnen, kan je lak beschadigen als je te diep gaat.
Ik weet misschien wel iemand die heel goed is. Weet alleen niet precies waar hij woont dus als je geïnteresseerd bent kan ik het wel voor je vragen.
Thnx maar laat niemand hier zijn auto ooit zelf polijsten? Dacht dat er hier wel wat autoliefhebbers zaten.
Ik hoor graag feedback over eigen ervaringen.
Niet laten doen, ik doe het gewoon zelf..
Als je voorzichtig bent gaat het goed hoor. Je zit niet zomaar door je lak heen..