MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

In Utrecht kon je toch al niet van N naar Z, of van O naar W dwars door de stad?
Klopt, maar de verbindingswegen rondom de stad doen ze ook nog eens verneuken. Dus f**k jou als je afhankelijk bent van auto, je gaat maar met de bakfiets.

Nope! En als er al burger staat staat er schuin gedrukt VEGAN voor
Dat is voor je eigen veiligheid. Luister gewoon braaf naar deze felle vegetariër die toendertijd al groot voorstander was van soja

IMG_20220812_103616.jpg

:trollface:

Bananen en waterijsjes.

Ik weet het. Ik was me al van jongs af aan bewust van mijn ecologische voetafdruk. Zo rol ik nou eenmaal.
(Inb4 grap over rollen).
Waterijsjes ftw op festivals. Voor de rest krijg ik niks binnen buiten soms eens stuk pizza. En dan meestal de korst niet :p

Broodje visburger kan je prima wegspoelen met een paar slokken water. Voel je veel beter al je dat op hebt. Niet zo'n vaag gevoel in je maag op en na het feest.

Onzinnige reisbewegingen.

Want alleen werk is zinnig en vermaak niet. Jij bent echt een ouwe commie hè.
Als je mensen zoals ik wilt weren zonder dat je de hele binnen stad op slot wilt zetten moet er iets gedaan worden.

Voorheen woonde ik in Barendrecht en kon ik de tramhalte vanuit mijn woonkamer zien, de laatste halte voordat je Rotterdam in reed, maar in 9 van de 10 gevallen ging ik toch met de auto de stad in terwijl de tram direct naar het centrum ging. De parkeerkosten waren €2 per uur, dat was niet hoog genoeg om mij voor het OV te laten kiezen.

ja man lekker burgers straffen de maatschappij dat ben jij.

Terug
Naar boven