AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Ga je prop laten trekken ?
(aangezien je van plan ben de auto in te ruilen) Je kunt ook twee gelijke nieuwe of goede 2e hands kopen voor achter op. (neem dan wel deskundige mee die de 2e hands bandjes inspecteert)

(aangezien je van plan ben de auto in te ruilen) Je kunt ook twee gelijke nieuwe of goede 2e hands kopen voor achter op. (neem dan wel deskundige mee die de 2e hands bandjes inspecteert)
Morgen rij ik weer naar hem en haalt ie de wiel eraf en dan kijk ik wel naar de opties

Net Lekke band op de snelweg.
Anwb kwam en monteerde de reservewiel.
Ze hadden een band beschikbaar op het werkplaats van anwb en koste 150€. Meteen gereden en nieuwe band laten monteren met mijn velg eraan.

De boosdoener
2A3D4013-C660-4C35-BBC8-5B8BA19A9DAC.jpeg

Ze hadden een band beschikbaar op het werkplaats van anwb en koste 150€. Meteen gereden en nieuwe band laten monteren met mijn velg eraan.

De boosdoener
Kun je zelf geen wiel wisselen ?

Waarom zou ik? Heb een dikke portemonnee
Ik bedoelde dat een band wisselen langs de weg haast niemand gaat lukken en thuis zal je ook speciaalgereedschap nodig hebben.

Maar was dit nou de band waarvoor het alarmlampje afging? Lekke band op de snelweg had ook veel slechter kunnen aflopen, als mijn vermoeden juist is had je die schroef ook zelf kunnen detecteren en tijdig actie ondernemen.

De boosdoener
Oke, weet niet welke bandjes je hebt of ervoor koopt. Ik wil tenminste op elke as dezelfde banden. Merk/type en afmeting.

Ze keek natuurlijk naar de nummers van de band en of die band beschikbaar was
Ik bedoel dat een Barum band van mindere kwaliteit is dan Michelin of Pirelli. verschillend merk en type hebben ook andere cut/profiel van de band.
niet alleen 245/35ZR18, Dat is alleen een maat van de band. Bij verkoop/inruil kijkt men daar ook naar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.277
ook geen klaarkomertje ehh thuiskomertje?

Terug
Naar boven