- Waardering
- 10.869
- Lengte
- 1m75
Hij deed gratis dus vroeg die zal ik alle banden bijpompen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij deed gratis dus vroeg die zal ik alle banden bijpompen
Oh bijvullen. Dat is liefHij deed gratis dus vroeg die zal ik alle banden bijpompen
Ja die man doet het uit liefde. Olie bijvullen en bandenspanning tot nu toe gratis. Onderhoud is ook niet prijzig bij hem.Oh bijvullen. Dat is lief
Maar je hebt nog steeds 1 lekke band
Morgen rij ik weer naar hem en haalt ie de wiel eraf en dan kijk ik wel naar de optiesGa je prop laten trekken ?
(aangezien je van plan ben de auto in te ruilen) Je kunt ook twee gelijke nieuwe of goede 2e hands kopen voor achter op. (neem dan wel deskundige mee die de 2e hands bandjes inspecteert)
Net Lekke band op de snelweg.Ga je prop laten trekken ?
(aangezien je van plan ben de auto in te ruilen) Je kunt ook twee gelijke nieuwe of goede 2e hands kopen voor achter op. (neem dan wel deskundige mee die de 2e hands bandjes inspecteert)

Maar die schroef zag hij niet zitten?Ja die man doet het uit liefde. Olie bijvullen en bandenspanning tot nu toe gratis. Onderhoud is ook niet prijzig bij hem.
In ieder geval geen band.
Waarom zou ik? Heb een dikke portemonnee
Ik bedoelde dat een band wisselen langs de weg haast niemand gaat lukken en thuis zal je ook speciaalgereedschap nodig hebben.
Oke, weet niet welke bandjes je hebt of ervoor koopt. Ik wil tenminste op elke as dezelfde banden. Merk/type en afmeting.
Ze keek natuurlijk naar de nummers van de band en of die band beschikbaar wasOke, weet niet welke bandjes je hebt of ervoor koopt. Ik wil tenminste op elke as dezelfde banden. Merk/type en afmeting.
Ik bedoel dat een Barum band van mindere kwaliteit is dan Michelin of Pirelli. verschillend merk en type hebben ook andere cut/profiel van de band.Ze keek natuurlijk naar de nummers van de band en of die band beschikbaar was
Hoort gewoon bij auto rijden ?! .Maar je hebt wel een punt waarom zou je
In de nieuwste auto’s ligt bijna nooit meer een reservewiel.Hoort gewoon bij auto rijden ?! .Maar je hebt wel een punt waarom zou je
Vaak gewoon zo’n reparatie setje een wiel is dan een optie. Dat doe ze ook om gewicht te besparen op papier. Als het een optie telt het niet meer voor het gewicht op het kenteken v
Klopt maar hier liggen run flats op alle prive auto's.In de nieuwste auto’s ligt bijna nooit meer een reservewiel.
Die van mij wel, maar niet meer zo nieuw zo'n oudje uit 2017.In de nieuwste auto’s ligt bijna nooit meer een reservewiel.