Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn pa blij met zijn 190 d uit 88 .
Ev's gaan het hem waarschijnlijk ook niet worden , shell en een ander bedrijf ( Porsche) zijn bezig met nieuwe schone brandstoffen . Behalve de materiaal schaarste voor ev's is infrastructuur en waste handling niet echt goed uitgedacht op het momentDat vind ik nu nog een beetje vroeg om rekening mee te houden al geeft dat wel aan dat de transitie niet meer te stoppen is.
Wat kan betekenen dat een nieuwe auto dan echt een luxe artikel gaat worden want grondstoffen voor EV’s zijn betrekkelijk schaars.
Enige tip die ik je kan geven is als je er een hebt gevonden die je wilt kopen laat de batterij dan even op degradatie testen.
Ik ben vooral benieuwd of dit soort afstanden daadwerkelijk volledig elektrisch af te leggen zijn en tot welke snelheden.Enige tip die ik je kan geven is als je er een hebt gevonden die je wilt kopen laat de batterij dan even op degradatie testen.
De nieuwe en verbeterde hybride aandrijflijn van Volvo Cars brengt de volledig elektrische actieradius naar een gecertificeerde 89 kilometer op een enkele lading
Als je hem slim gebruiktbrijd je wel aardig goedkoop. Zwager heeft ervaren en in de praktijk tankt hij nog maar 1x per maand.Ja snap ik maar de fabrieks opgave komt al totaal niet overeen met praktijk range plus nog de degradatie van je accu die je hebt bij een gebruikt exemplaar.
Wat heeft hij en hoeveel elektrische range haalt hij ongeveer in de praktijk?Als je hem slim gebruiktbrijd je wel aardig goedkoop. Zwager heeft ervaren en in de praktijk tankt hij nog maar 1x per maand.
Hij heeft een v60 diesel hybride. Afstand weet ik niet exact. Geloof dat hij een keer 50-60km riep. Afhankelijk van rijstijl en weet etc.Wat heeft hij en hoeveel elektrische range haalt hij ongeveer in de praktijk?
Wat heeft hij en hoeveel elektrische range haalt hij ongeveer in de praktijk?
Heel afhankelijk van rijstijl, temperatuur, regen, banden…Ik rijd volledig elektrisch en de verschillen zijn best groot tussen winter en zomer vooral. En als je hard gaat rijden kost dat ook snel veel accu, net als hard optrekken.Zijn toch wel tests van autoweek ofzo te lezen waardoor de praktijk range bekend is?
Koop gewoon een zuinige Mercedes. Hybride is goed als zelfstandige of auto voor de zaak.Ik ben vooral benieuwd of dit soort afstanden daadwerkelijk volledig elektrisch af te leggen zijn en tot welke snelheden.
Ik zou met daadwerkelijk 70km al tevreden zijn.
airco en verlichting niet te vergetenHeel afhankelijk van rijstijl, temperatuur, regen, banden…Ik rijd volledig elektrisch en de verschillen zijn best groot tussen winter en zomer vooral. En als je hard gaat rijden kost dat ook snel veel accu, net als hard optrekken.
Ik weet niet waar een hybride zijn energie voor datcsoirt dingen vandaan haalt, maar bij mijn auto merk je met name als het onder de 8 graden is dat dat veel uitmaakt. Voorverwarmen aan de kabel scheelt dan een hoop (verwarmt hij ook de accu).
Hoezo heb je geen Motorwarmte bij elektrische voertuigen?Motorwarmte, maar dat heb je niet met elektrische voertuigen. De airconditioning verbruikt namelijk behoorlijk wat energie, en kan wél een substantiële invloed hebben op de actieradius. Dat geldt overigens ook voor een brandstofauto: ook hier levert gebruik van de airco een vijf tot vijftien % hoger verbruik op.
Ik ga ook niet zomaar een hybride kopen, maar als we voordelig op het werk kunnen laden en we de overcapaciteit van onze zonnepanelen kunnen gebruiken is het wellicht voordeliger. Verder vind ik het ook wel een voordeel dat je hele korte stukjes (school, boodschappen e.d.) kunt rijden zonder slijtage aan je motor.Koop gewoon een zuinige Mercedes. Hybride is goed als zelfstandige of auto voor de zaak.
Fietsen is natuurlijk weer geen optie.Ik ga ook niet zomaar een hybride kopen, maar als we voordelig op het werk kunnen laden en we de overcapaciteit van onze zonnepanelen kunnen gebruiken is het wellicht voordeliger. Verder vind ik het ook wel een voordeel dat je hele korte stukjes (school, boodschappen e.d.) kunt rijden zonder slijtage aan je motor.
Als er dan toch tzt een hybride komt wil ik wel weten of het zinvol is om te kiezen voor een auto met een flinke elektrische range zodat mijn vrouw 35 snelweg km’s enkele reis kan maken, of dat je net zo goed voor een bepekte range kunt kiezen omdat je ten eerste die afstand toch niet haalt en ten tweede het vermogen te beperkt is om normaal te kunnen rijden op de snelweg. Al zal dat laatste waarschijnlijk wel kunnen, ze is niet echt een vlotte rijder en ze rijdt voornamelijk in de spits.
Full EV is ook een optie, maar dan als kleine auto, dan hebben we heel wat andere optie als grote auto.