- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Die nieuwe mustang 🤤
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die nieuwe mustang 🤤
Ik word een beetje moet van alle VAGs in dit toekomst. Sowieso als geheel de meest overroepen designs.
![]()
Nee, ik neem het niet terug!
Hoe wist je dat?
RWD... Vies!
Dat elektrische, zielige excuus voor een Mustang? Of is er inmiddels een fatsoenlijke nieuwe uitgebracht.
Kak, dat is waar ook jaDat elektrische, zielige excuus voor een Mustang? Of is er inmiddels een fatsoenlijke nieuwe uitgebracht.
Vrouwen en verstand van auto's confirmedDat elektrische, zielige excuus voor een Mustang? Of is er inmiddels een fatsoenlijke nieuwe uitgebracht.

Dat elektrische, zielige excuus voor een Mustang? Of is er inmiddels een fatsoenlijke nieuwe uitgebracht.
Aan de hand van de post van Arminius heb ik even op de site gekeken. Die 2 die er voorop staan, Mach1 en GT ogen wel dik. Zo te zien ook gewoon benzine motoren dus indien je die bedoelt is 't je vergeven. Indien anders kunnen we helaas niet met elkaar praten.Kak, dat is waar ook ja
Maar vind het wel echt een plaatje om te zien
Dit is wel dat elektrische gedrocht toch? Vind oprecht dat ze daarvoor gewoon een ander merk hadden moeten verzinnen met een aangepast logo. Iets met een voorovergebogen gast en een stekker in z'n reet ofzo ipv de heilige Mustang.
Rijdt lekker. heb eind aug bij Ford een dag de auto mee gehad.Dit is wel dat elektrische gedrocht toch? Vind oprecht dat ze daarvoor gewoon een ander merk hadden moeten verzinnen met een aangepast logo. Iets met een voorovergebogen gast en een stekker in z'n reet ofzo ipv de heilige Mustang.
Ja, zal ik maar gewoon doen alsof ik dat bedoelde? Komt beter over hé?Aan de hand van de post van Arminius heb ik even op de site gekeken. Die 2 die er voorop staan, Mach1 en GT ogen wel dik. Zo te zien ook gewoon benzine motoren dus indien je die bedoelt is 't je vergeven. Indien anders kunnen we helaas niet met elkaar praten.

Heb jij ook in een auto met 500pk of meer gereden? Ik ga er van uit dat het antwoord nee is, anders had je deze uitspraak niet gedaan.We kunnen het er niet mee eens zijn maar elektra is wel de toekomst. Als bereik groter wordt en bij laadstations binnen paar minuutjes de accu vol is boeit het mij geen f**k
Nee, de i3 was een prachtwagen van een gerenommeerd merk.
Yep. M5.Heb jij ook in een auto met 500pk of meer gereden? Ik ga er van uit dat het antwoord nee is, anders had je deze uitspraak niet gedaan.