Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Ik word een beetje moet van alle VAGs in dit toekomst. Sowieso als geheel de meest overroepen designs.

200w.gif

Nee, ik neem het niet terug!

Eens, het word allemaal een beetje het zelfde..

Kak, dat is waar ook ja :roflol:

Maar vind het wel echt een plaatje om te zien
Aan de hand van de post van Arminius heb ik even op de site gekeken. Die 2 die er voorop staan, Mach1 en GT ogen wel dik. Zo te zien ook gewoon benzine motoren dus indien je die bedoelt is 't je vergeven. Indien anders kunnen we helaas niet met elkaar praten.

Dit is wel dat elektrische gedrocht toch? Vind oprecht dat ze daarvoor gewoon een ander merk hadden moeten verzinnen met een aangepast logo. Iets met een voorovergebogen gast en een stekker in z'n reet ofzo ipv de heilige Mustang.
Rijdt lekker. heb eind aug bij Ford een dag de auto mee gehad.

Aan de hand van de post van Arminius heb ik even op de site gekeken. Die 2 die er voorop staan, Mach1 en GT ogen wel dik. Zo te zien ook gewoon benzine motoren dus indien je die bedoelt is 't je vergeven. Indien anders kunnen we helaas niet met elkaar praten.
Ja, zal ik maar gewoon doen alsof ik dat bedoelde? Komt beter over hé?

:o

Good Old Days Hardcore Petrol Engine
cropped-1967-SHELBY-GT500-FASTBACK-002.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.817
We kunnen het er niet mee eens zijn maar elektra is wel de toekomst. Als bereik groter wordt en bij laadstations binnen paar minuutjes de accu vol is boeit het mij geen f**k

Terug
Naar boven