Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.821
Ik vind het ook niet leuk de transitie maar het is wat het is.

We kunnen het er niet mee eens zijn maar elektra is wel de toekomst. Als bereik groter wordt en bij laadstations binnen paar minuutjes de accu vol is boeit het mij geen f**k
Succes met het elektriciteitsnetwerk dusdanig aanpassen dat elke auto geladen kan worden. Ons mooie landje kennende krijg je dan de eerste jaren zoiets als met de zonnepanelen. Teveel gebruik? Jammer dan, niks opladen van die stekkerdoos op wielen.

• #19.823
Ik lees zelfs de autoweek niet meer. Wordt niet goed van die ev tests en nieuws.

Kak, dat is waar ook ja :roflol:

Maar vind het wel echt een plaatje om te zien
Ben je serieus?
Het is een elektrische 'Mustang' SUV. En SUV staat in dit geval voor Stupid Uninspired and Vile.

Dat ding een Mustang noemen is echt een verlichaming van alles wat er mis is met de moderne automarkt.

Ja bijvoorbeeld waterstof.
Elektrisch begint ondertussen toch wel pijnlijk duidelijk te worden dat de levensduur van de accu's gewoon veel te beperkt is waardoor een elektrische auto en de ook hybrides in essentie een wegwerpartikel zijn geworden omdat ze met een jaar of 5, of met beetje geluk 10 economisch total loss zijn. Zo milieubewust, een auto rijden gestookt op kolen en na 10 jaar naar de autokerkhof.
Daarnaast heb je inderdaad nog problemen met het elektriciteitsnet waardoor het in de nabije toekomst nooit te realiseren zal zijn om iedereen elektrisch te laten rijden en afhankelijkheid van lithiumproducerend land nummer 1 China.

Pa is even langs zijn nieuwe 'auto' showen

IMG_20221113_143506_358.jpg

Ja bijvoorbeeld waterstof.
Elektrisch begint ondertussen toch wel pijnlijk duidelijk te worden dat de levensduur van de accu's gewoon veel te beperkt is waardoor een elektrische auto en de ook hybrides in essentie een wegwerpartikel zijn geworden omdat ze met een jaar of 5, of met beetje geluk 10 economisch total loss zijn. Zo milieubewust, een auto rijden gestookt op kolen en na 10 jaar naar de autokerkhof.
Daarnaast heb je inderdaad nog problemen met het elektriciteitsnet waardoor het in de nabije toekomst nooit te realiseren zal zijn om iedereen elektrisch te laten rijden en afhankelijkheid van lithiumproducerend land nummer 1 China.

Is China tegenwoordig nr1?

1668347697157.png

Er valt nog wel wat door te ontwikkelen in elk geval, dus ben benieuwd hoelang ze de batterij nog blijven uitmelken..

Zou een solid state batterij geen doorbraak kunnen opleveren?

• Like
Waarderingen: Vonk
Is China tegenwoordig nr1?

1668347697157.png

Er valt nog wel wat door te ontwikkelen in elk geval, dus ben benieuwd hoelang ze de batterij nog blijven uitmelken..

Je hebt gelijk, China is wel de grootste verwerker van Lithium

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #19.837
Heerlijke hond

• #19.838
Zit er ook een anker bij? Ivm lier

Dat ding een Mustang noemen is echt een verlichaming van alles wat er mis is met de moderne automarkt.
Ojee, hij gaat weer tekeer als een meth gebruiker in een foute bar. Nog even en hij gooit iemand door de voorruit.

Vriend, als ik jou zo mag noemen. (jij mij niet voor alle duidelijkheid) Verdiep je eerst eens in Mustangs van weleer. Ik hoop dat je nadien nog kunt slapen.​
Dit... Dit... Dit... DIT IS EEN MUSTANG!
Naamloos.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven