- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes met het elektriciteitsnetwerk dusdanig aanpassen dat elke auto geladen kan worden. Ons mooie landje kennende krijg je dan de eerste jaren zoiets als met de zonnepanelen. Teveel gebruik? Jammer dan, niks opladen van die stekkerdoos op wielen.We kunnen het er niet mee eens zijn maar elektra is wel de toekomst. Als bereik groter wordt en bij laadstations binnen paar minuutjes de accu vol is boeit het mij geen f**k
Ben je serieus?Kak, dat is waar ook ja![]()
Maar vind het wel echt een plaatje om te zien
Gelukkig lopen motoren minstens 10 jaar achter op deze transitie.Ik vind het ook niet leuk de transitie maar het is wat het is.
Ik heb een vermoeden dat elektrisch rijden de toekomst dus niet gaat zijn.We kunnen het er niet mee eens zijn maar elektra is wel de toekomst. Als bereik groter wordt en bij laadstations binnen paar minuutjes de accu vol is boeit het mij geen f**k
Watdan, waterstof?Ik heb een vermoeden dat elektrisch rijden de toekomst dus niet gaat zijn.
De tranen van Greta Thunberg
Ja bijvoorbeeld waterstof.
Heeft hij een strandtent?
Ja bijvoorbeeld waterstof.
Elektrisch begint ondertussen toch wel pijnlijk duidelijk te worden dat de levensduur van de accu's gewoon veel te beperkt is waardoor een elektrische auto en de ook hybrides in essentie een wegwerpartikel zijn geworden omdat ze met een jaar of 5, of met beetje geluk 10 economisch total loss zijn. Zo milieubewust, een auto rijden gestookt op kolen en na 10 jaar naar de autokerkhof.
Daarnaast heb je inderdaad nog problemen met het elektriciteitsnet waardoor het in de nabije toekomst nooit te realiseren zal zijn om iedereen elektrisch te laten rijden en afhankelijkheid van lithiumproducerend land nummer 1 China.
www.hydrogenfuelnews.com
#jelly
Je hebt gelijk, China is wel de grootste verwerker van LithiumIs China tegenwoordig nr1?
![]()
Er valt nog wel wat door te ontwikkelen in elk geval, dus ben benieuwd hoelang ze de batterij nog blijven uitmelken..
![]()
Clean hydrogen production breakthrough made by Israeli Scientists
The scientists have discovered a more energy efficient water splitting processes aided by solar energy. The breakthrough clean hydrogen production process, whiwww.hydrogenfuelnews.com
Ojee, hij gaat weer tekeer als een meth gebruiker in een foute bar. Nog even en hij gooit iemand door de voorruit.Dat ding een Mustang noemen is echt een verlichaming van alles wat er mis is met de moderne automarkt.
ik denk boswachter...