Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Valt er bij private lease te onderhandelen over de maandlasten, of heeft dat geen zin?

Wrm zou je leasen. Auto wordt met de jaren mee veel minder waard en betaald ook rente

Nog geen cent krijg je ervan af, zelfs extra opties etc gaat niet lukken.

Indien je 50 lease autos pakt zal dit wel anders zijn.
Het lijkt me ook haast onmogelijk, bij nieuwe auto’s kan je volgens mij ook steeds minder afdingen.

Wrm zou je leasen. Auto wordt met de jaren mee veel minder waard en betaald ook rente
Het heeft ook niet direct mijn voorkeur, maar het levert je ook een bepaald gemak op en je kan het geld dat je dan niet in 1 keer aan je auto kwijt bent voor andere zaken gebruiken.

Het heeft ook niet direct mijn voorkeur, maar het levert je ook een bepaald gemak op en je kan het geld dat je dan niet in 1 keer aan je auto kwijt bent voor andere zaken gebruiken.
't heeft zeker voordelen, alleen vind ik de huidige leaseprijzen echt te gek. Maat van me heeft een Golf 7.5 R-line met zowat alles erop en eraan, 15k km per jaar voor 4 jaar. Heeft 'm nu 3 jaar en betaalt iets van 390 euro per maand. Voor een kale UP waar nog stalen velgen met wieldoppen op zitten betaal je momenteel meer.

En als je een elektrische (of plug-in hybride) koopt loop je ook best een risico dat je daar over een paar jaar amper wat voor terug krijgt.

Koop gewoon een auto die je leuk vind, hoef je je er ook niet druk om te maken wat je er 'later' voor terug krijgt.

Niet eens lelijk voor een Prius :cool:

Episode 18 GIF by Law & Order

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.876
Mercedes-E-500_silver_curve-800x528.jpg

Zou d’r nog niet dood in gevonden willen worden. Bah

Terug
Naar boven