- Waardering
- 10.729
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie niet waagt, blijft maagd.Valt er bij private lease te onderhandelen over de maandlasten, of heeft dat geen zin?
Nog geen cent krijg je ervan af, zelfs extra opties etc gaat niet lukken.Valt er bij private lease te onderhandelen over de maandlasten, of heeft dat geen zin?
In twee gevallen wel.Valt er bij private lease te onderhandelen over de maandlasten, of heeft dat geen zin?
Het lijkt me ook haast onmogelijk, bij nieuwe auto’s kan je volgens mij ook steeds minder afdingen.Nog geen cent krijg je ervan af, zelfs extra opties etc gaat niet lukken.
Indien je 50 lease autos pakt zal dit wel anders zijn.
Het heeft ook niet direct mijn voorkeur, maar het levert je ook een bepaald gemak op en je kan het geld dat je dan niet in 1 keer aan je auto kwijt bent voor andere zaken gebruiken.Wrm zou je leasen. Auto wordt met de jaren mee veel minder waard en betaald ook rente
't heeft zeker voordelen, alleen vind ik de huidige leaseprijzen echt te gek. Maat van me heeft een Golf 7.5 R-line met zowat alles erop en eraan, 15k km per jaar voor 4 jaar. Heeft 'm nu 3 jaar en betaalt iets van 390 euro per maand. Voor een kale UP waar nog stalen velgen met wieldoppen op zitten betaal je momenteel meer.Het heeft ook niet direct mijn voorkeur, maar het levert je ook een bepaald gemak op en je kan het geld dat je dan niet in 1 keer aan je auto kwijt bent voor andere zaken gebruiken.
Dan kan je ook zeggen lease gewoon een auto die je leuk vind als je de maandelijkse kosten kunt betalen.Koop gewoon een auto die je leuk vind, hoef je je er ook niet druk om te maken wat je er 'later' voor terug krijgt.
Ja maar ben ik geen fan van. Lenen is altijd ' teveel' betalen.Dan kan je ook zeggen lease gewoon een auto die je leuk vind als je de maandelijkse kosten kunt betalen.

Niet eens lelijk voor een Prius
![]()
Vijfde generatie Toyota Prius is verbazingwekkend mooi
De vijfde generatie van de Toyota Prius is er en de auto ziet er strak uit naast dat het een krachtige hybride is. Lees er hier meer over.www.autoblog.nl