Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Dat geloof ik best, maar doelde meer op de Nederlandse wegen. De meeste mong*len hier durven zich amper aan 10km onder de maximale snelheid te houden. Ik zou hellemaal lijp worden met zo'n 500-600pk monster.
Ja een snelle auto in Nederland is best irritant, ook met al die drempels overal.

• Haha
Waarderingen: Onit
Dat geloof ik best, maar doelde meer op de Nederlandse wegen. De meeste mong*len hier durven zich amper aan 10km onder de maximale snelheid te houden. Ik zou hellemaal lijp worden met zo'n 500-600pk monster.
Ik heb 408pk en het is leuk, maar niet meer dan dat.

Gebruik het meestal nauwelijks. Wel leuk natuurlijk dat je elk petje in een golfje na het stoplicht nooit meer ziet.

Alpen, Vogezen en dichter in de buurt kun je een hoop lol hebben in de Eifel

Deze was zo gaaf om zo snel mogelijk op en af te knallen.

1668798232620.png
St Bernardpas?

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.906
236400945.jpg

• #19.907
cbf96eu-960.jpg

Dat legendarische filmpje waarin ze een Lancia testen blijft ook episch.

Ik heb opeens zo'n gevoel... Audi Sport quattro S1... Michèle Mouton

• #19.913
jtayn49bdf3i_800.jpg

Opel Senator 3.0i

Ja klopt daarom gingen wij zo vroeg mogelijk in het seizoen (begin Juni) helaas ook een keer meegemakt dat ie nog niet open was.
Die pas was rond 1980 al erg druk. (Had daar op mijn Honda CB750 een mooi duel met een rijder op de eerste superbike, Suzuki GSXR750). Ga daar misschien volgend jaar nog eens nostalgie snuiven op weg naar Italië.

Die pas was rond 1980 al erg druk. (Had daar op mijn Honda CB750 een mooi duel met een rijder op de eerste superbike, Suzuki GSXR750). Ga daar misschien volgend jaar nog eens nostalgie snuiven op weg naar Italië.
Gaaf, ik kan ook niet wachten weer is die kant op te gaan.

Acceleratie wordt voornamelijk bepaald door het specifieke vermogen en de overbrenging. MotoGP motoren, die nog iets sneller zijn dan Formule 1 auto's hebben ongeveer 300pk maar slechts zo'n 120 Nm koppel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven