Dat zal jammer genoeg nooit gebeuren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zal jammer genoeg nooit gebeuren.
♥️ Pracht bak , al vind ik de vleugel minder .
Momenteel niet meer te betalen. Maatje van mij had ooit mijn 2.3 16V overgenomen en bracht begin vorig jaar nog 37.500 op in nette staat
Weet ik ! Jaar of 10 terug stond er een te koop met werk voor 5k ,toen ervoor gekozen om het exemplaar niet te kopen .Best wel spijt van ,het ging om interieur werk en daarbij ook nog om kleine optische dingen .zonde gewoonMomenteel niet meer te betalen. Maatje van mij had ooit mijn 2.3 16V overgenomen en bracht begin vorig jaar nog 37.500 op in nette staat
Jup , aan de andere kant geeft het wel karakter mee
Als je 19/20 inch gepakt hebt met 35/30 serie banden ga je spijt krijgen qua comfort.Mijn Audi A3 limo laten tunen(stage 1+ tuning en stage 2 DSG tuning). Pk's stellen niet zoveel voor, maar holy f**k hoeveel sneller hij nu optrekt etc. is echt bizar. Had ik veel eerder moeten doen. Voelt gewoon alsof je een nieuwe auto rijdt.
![]()
En ook meteen maar nieuwe velgen gehaald, want de huidige zijn poep. En dan is het wel gucci.
![]()
Heb 18 inch genomen, zodat ze ook op mijn banden passen. Met nieuwe banden erbij was bijna 2k, koekoek.Als je 19/20 inch gepakt hebt met 35/30 serie banden ga je spijt krijgen qua comfort.
Alpina... Burkard Bovensiepen

Alpen, Vogezen en dichter in de buurt kun je een hoop lol hebben in de EifelVeel PK's voelt natuurlijk wel focking bruut enzo, maar waar ga je dat ooit kunnen benutten? Behalve op de autobahn.
Dat geloof ik best, maar doelde meer op de Nederlandse wegen. De meeste mong*len hier durven zich amper aan 10km onder de maximale snelheid te houden. Ik zou hellemaal lijp worden met zo'n 500-600pk monster.Alpen, Vogezen en dichter in de buurt kun je een hoop lol hebben in de Eifel
Deze was zo gaaf om zo snel mogelijk op en af te knallen.
![]()