MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Hoezo? Ik sluit hem aan op de oprit. Dat is minder gedoe dan elke keer tanken. Nee, geen probleem en hij is elke ochtend weer vol.

Ik was echt wel een beetje sceptisch over die elektrische auto. Maar echt, dit is de beste auto die ik ooit heb gehad.
Wat is je rijbereik? Dat lijkt mij nog steeds een groot nadeel van elektrisch rijden.

Zo werd ik laatst opgehaald van het vliegveld in Brussel in een mooie Jaguar EV, maar moesten we onderweg toch nog even aan zo'n 'snelle' laadpaal gaan staan om thuis te komen.

Volvo vind ik echt zo'n "kijk mij met m'n manbun degelijk zijn terwijl ik 75kmh rijdt op de middelste baan na 19:00u omdat ik eigenlijk geen auto durf te rijden en de vangrail 7m verder te spannend vind om rechts te gaan rijden" merk :p

Volvo vind ik echt zo'n "kijk mij met m'n manbun degelijk zijn terwijl ik 75kmh rijdt op de middelste baan na 19:00u omdat ik eigenlijk geen auto durf te rijden en de vangrail 7m verder te spannend vind om rechts te gaan rijden" merk :p
Mijn droomauto is nog altijd een Volvo 850 T5R :o

Het is heel makkelijk.
Heb ooit BMW 316Ti E46 laten chippen. + 11 pk + 22nm, maar trekt in de stad stukken beter op. Net als mijn dieselauto hoog koppel heeft op lage toeren. Ook meer trekkracht om aanhanger te trekken.
Een auto laten we zeggen voor Rally, heeft meer aan hoog koppel NM op lager toeren, dan topsnelheid. De versnellingsbak en overbreging zijn dan ook aangepast om snel door te kunnen trekken.

Nah. En alsnog boeit het me weinig wat anderen vinden. Trouwens de elektrische bmw’s zijn echt heel lelijk. Volgende keer misschien een Audi.
:scratch:
i3 bedoel je dan

BMW i4
\
S0-bmw-i4-674968.jpg

Wat staat er bij jou op de oprit?

Is chiptuning het echt waard? Ik heb momenteel 200pk en idfk hoeveel koppel maar dat is al gewoon geworden na 2 weken.
Word je dat niet ook dan gewoon even snel terug beu/gewoon?

Terug
Naar boven