- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
🤣 nee. Ik betaal gewoon een paar honderd euro minder bijtelling door die EV man.Ongerelateerde vraag:
Heb je toevallig ook een manbun?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
🤣 nee. Ik betaal gewoon een paar honderd euro minder bijtelling door die EV man.Ongerelateerde vraag:
Heb je toevallig ook een manbun?
Zonder oprit had ik het nooit gedaan.Ik weet niet, ik zou dat irritant vinden, maar ik heb dan ook geen eigen parkeerplaats en ik rijd weinig waardoor ik ook niet heel vaak hoef te tanken.
Lease groot gelijk, wat rijd je?🤣 nee. Ik betaal gewoon een paar honderd euro minder bijtelling door die EV man.
Volvo xc40
Ook nog een Volvo

Wat is je rijbereik? Dat lijkt mij nog steeds een groot nadeel van elektrisch rijden.Hoezo? Ik sluit hem aan op de oprit. Dat is minder gedoe dan elke keer tanken. Nee, geen probleem en hij is elke ochtend weer vol.
Ik was echt wel een beetje sceptisch over die elektrische auto. Maar echt, dit is de beste auto die ik ooit heb gehad.
Jij rijd in?Ook nog een Volvo
Staat de manbun wel op de planning?
Zo kut dat alles SUV is tegenwoordig

Mijn droomauto is nog altijd een Volvo 850 T5RVolvo vind ik echt zo'n "kijk mij met m'n manbun degelijk zijn terwijl ik 75kmh rijdt op de middelste baan na 19:00u omdat ik eigenlijk geen auto durf te rijden en de vangrail 7m verder te spannend vind om rechts te gaan rijden" merk![]()

Nah. En alsnog boeit het me weinig wat anderen vinden. Trouwens de elektrische bmw’s zijn echt heel lelijk. Volgende keer misschien een Audi.Ook nog een Volvo
Staat de manbun wel op de planning?
Yep. Liever een lagere. Beter voor het verbruik ook.
Nah. En alsnog boeit het me weinig wat anderen vinden. Trouwens de elektrische bmw’s zijn echt heel lelijk. Volgende keer misschien een Audi.

Minder lelijk dan de i3. Maar die hazentanden blijven lelijk.
Wat staat er bij jou op de oprit?Volvo vind ik echt zo'n "kijk mij met m'n manbun degelijk zijn terwijl ik 75kmh rijdt op de middelste baan na 19:00u omdat ik eigenlijk geen auto durf te rijden en de vangrail 7m verder te spannend vind om rechts te gaan rijden" merk![]()
Uiteraard went het. Verstappen is ook gewend aan die brommobiel van 'm tochIs chiptuning het echt waard? Ik heb momenteel 200pk en idfk hoeveel koppel maar dat is al gewoon geworden na 2 weken.
Word je dat niet ook dan gewoon even snel terug beu/gewoon?

Dit nog wel ?Minder lelijk dan de i3. Maar die hazentanden blijven lelijk.
Geen idee wat hij rijdt. Maar ik denk dat een echte supercar niet zo vlug went? Het is althans niet de bedoeling dat je daar comfortabel in zitUiteraard went het. Verstappen is ook gewend aan die brommobiel van 'm toch![]()