MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Witte Honda NSX onder andere. Aston Martin DB11 AMR zouden ze wel niet weer in hebben moeten leveren ?
max-verstappen-Honda.jpg

Is chiptuning het echt waard? Ik heb momenteel 200pk en idfk hoeveel koppel maar dat is al gewoon geworden na 2 weken.
Word je dat niet ook dan gewoon even snel terug beu/gewoon?
Meer vermogen, meer koppel, doorgaans zuiniger. Opzich wel waard maar alles went. Check ff wat beoogde winst is ook.

Dit is hopelijk de toekomst.

27k bpm als je n hybride koopt, neem je een normale betaal je 68k bpm :roflol:

Is chiptuning het echt waard? Ik heb momenteel 200pk en idfk hoeveel koppel maar dat is al gewoon geworden na 2 weken.
Word je dat niet ook dan gewoon even snel terug beu/gewoon?
Zeker waard. Maar ik ging van stock 310pk naar stage 2 400+pk. Toen ik die sprong maakte met een uitlaatsysteem erbij kreeg ik weer enthousiasme, voelde alsof ik in een nieuw auto reed, en rij nu elke dag met plezier.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.967
Zag vandaag een 'v' op de nummerplaat van een vrij nieuwe auto. Is nieuw dat ze die letter ook gebruiken tegenwoordig op geel

Wat vinden jullie van rekening rijden? Iedereen is er lovend over, is men zo naief te denken er een voordeeltje aan over te houden?

• #19.970
Misschien max snelheid omhoog gooien zodat iedereen eerder op plaats van bestemming is.

• #19.972
Tot 125cc en motorscooter met b rijbewijs op de weg laten. Volgens mij zal dat wel een substantieel effect hebben op de filedruk. Veel landen om ons heen mag dat.

• #19.974
Rs3 of r8 .. pff
F2D3FD6A-69EE-4233-8E28-29CEC1693E4F.png

Volvo vind ik echt zo'n "kijk mij met m'n manbun degelijk zijn terwijl ik 75kmh rijdt op de middelste baan na 19:00u omdat ik eigenlijk geen auto durf te rijden en de vangrail 7m verder te spannend vind om rechts te gaan rijden" merk :p
En waar rijd jij eigenlijk in?

Terug
Naar boven