AndroidHealthClinic

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

Dalijk even die ECA 30+ bestellen hou jullie op de hoogte.

Dalijk even die ECA 30+ bestellen hou jullie op de hoogte.

Zoals belooft:

Vandaag binnen gekregen dus een weekje moeten wachten. Erg netjes en snel allemaal afgehandeld dus. Ik heb hem gekocht als opvolger op de welbekende en gewaardeerde Diamond labs ECA 30+. Heb veel rondgekeken en zag dus allemaal bizarre prijzen voor de zeldzamer wordende Diamond labs ECA 30+ dus dan ga je een vervanger zoeken. Na wat rondgekeken te hebben kwam ik dus uit bij de Alpha Labs ECA 30+. Mooie prijs en zelfde ingredienten/samenstelling als de diamond labs.

http://www.maximumsportsnutrition.co.uk/product.asp?product=MS0399

Hier wat foto's + vergelijking met de Diamond labs ECA 30+

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hebben jullie hem al getest ?.

Hebben jullie hem al getest ?.

Nee, maar ga er vanuit dat hij gewoon het zelfde werkt als de Diamond labs versie. Zelfde samenstelling en ingredienten. Dus als je reviews zoekt moet je ff zoeken op Diamond labs ECA 30+ genoeg over te vinden.​

Ok bedankt ik zie dat ze paypal accepteren dus zal zelf ook even een bestelling plaatsen.

Heb die ECA 30+ ook besteld :) hopelijk snelle levering

Heren vraagje.

Weten jullie een webshop uit de UK die 1,3 Dimethylamylamine / DMAA in poedervorm verkoopt?

En hoe zit het eigenlijk met het bestellen van spullen die op de dopinglijst staan. Grote kans dat, het eruit wordt gepakt en eventueel nog enige nasleep ervan krijgt?

Bedankt, Dennis

Heren vraagje.

Weten jullie een webshop uit de UK die 1,3 Dimethylamylamine / DMAA in poedervorm verkoopt?

En hoe zit het eigenlijk met het bestellen van spullen die op de dopinglijst staan. Grote kans dat, het eruit wordt gepakt en eventueel nog enige nasleep ervan krijgt?

Bedankt, Dennis
1,3 Dimethylamylamine kan je gewoon uit shops in NL/BE kopen.
Poedervorm ben ik niet zeker van, caps sowieso :)

1,3 Dimethylamylamine kan je gewoon uit shops in NL/BE kopen.
Poedervorm ben ik niet zeker van, caps sowieso :)

In caps ja, kost het 5 gram voor 35 euro. Terwijl ik het op ebay/amazon heb gezien voor 15 dollar voor ook 5 gram. Vind poedervorm veel makkelijker te nemen en beter te doseren.

Heb op de bekende uk shops het nog niet gevonden, maar wie weet heb ik een shop over het hoofd gezien. BB.com verkocht het jammer genoeg ook niet.

Ik ben van plan dit te kopen:

http://www.myprotein.com/uk/products/instant_oats

"instant oats"

Per 100g:
Energy: 388.0cal
Protein (dry basis): 8.5g
Carbohydrates: 70.7g
of which sugars: 0.8g
Fat: 7.9g
of which saturates: 1.3g
of which mono unsaturates: 3.3g
of which poly unsaturates: 3.3g
Dietary Fibre: 8.8g
Sodium: 30.0mg

3 pond voor 5kg !!!

en dan vermengen met:

http://www.bulkpowders.co.uk/product.php/276/18/whey_protein_concentrate_82___instantised_

"whey protein concentrate 82"

Serving Size: 30g
Protein: 24.6g
Energy: 496.5kj, 118 Kcal
Carbohydrates: 2.1g
Fat 2.0g

35 pond voor 5kg.

Voor 10kg kom ik zo aan een mooie kwalitatieve weight gainer voor de prijs van +-45 euro.. Maar is het verstandig om via 2 verschillende sites te bestellen en dan 2x verzending te betalen? Myprotein biedt geen goedkope protein powder, en bulkpowders dan weer geen goedkope eenvoudige gainers.

Bij Bodyenfitshop heb je voor 54euro 4,5KG wheyperfection en als je er dan wat brinta bijgooit heb je volgens mij hetzelfde... en dan zonder de portokosten.

Laatst bewerkt:
MyProtein biedt alle poeders aan die je maar kan bedenken.
Als je iets vindt dat bij bulkpowders of ergens anders goedkoper is gebruik de price beater.
MP179726 geeft je 5% korting op je aankopen.

deleted

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven