AndroidHealthClinic

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

Onlangs besteld bij CheapUKSupplements (dezelfde mensen van Bulkpowders). Alles is prima verlopen, ik had de bestelling na één week. :)

De volgende op mijn lijst is: Powermyself

Laatst bewerkt:
Bulkpowders.co.uk heeft nu ook flavoured whey :)

Alleen ligt paypal eruit volgens mij :(
En ebay.nl ook :(

Laatst bewerkt:
Wooohooooo flavoured whey, spijtig genoeg heb ik nog 4 kilo smaakloos staan...

Net 5 kilo whey besteld van bulkpowders. Dankzij DBB deze site gevonden, eindelijk whey die ik als student ook kan betalen. Wel ontzettend toevallig dat ik de site precies nu ze flavoured whey hebben.
Heb 2,5kg banaan en 2,5kg aardbei besteld. Ook nog een potje caffeine pillen erbij gedaan voor de dagen dat de energie ver te zoeken is. Had wel wat problemen met de bestelling doordat paypal onbereikbaar was, maar daarna de bestelling wel kunnen plaatsen. De klantenservice van bulkpowders was ook geweldig, ik stuurde een mailtje voor hulp en kreeg binnen 2 minuten een mailtje terug dat het opgelost was. De order word vandaag verzonden en zal begin volgende week worden geleverd. Zal zeggen hoe de smaak me bevalt.

EDIT: Zitten er scoops in die bakken whey? Handig om te weten voordat ik die hele bak doorzoek en niks vind.

Laatst bewerkt:
Net 5 kilo whey besteld van bulkpowders. Dankzij DBB deze site gevonden, eindelijk whey die ik als student ook kan betalen. Wel ontzettend toevallig dat ik de site precies nu ze flavoured whey hebben.
Heb 2,5kg banaan en 2,5kg aardbei besteld. Ook nog een potje caffeine pillen erbij gedaan voor de dagen dat de energie ver te zoeken is. Had wel wat problemen met de bestelling doordat paypal onbereikbaar was, maar daarna de bestelling wel kunnen plaatsen. De klantenservice van bulkpowders was ook geweldig, ik stuurde een mailtje voor hulp en kreeg binnen 2 minuten een mailtje terug dat het opgelost was. De order word vandaag verzonden en zal begin volgende week worden geleverd. Zal zeggen hoe de smaak me bevalt.

EDIT: Zitten er scoops in die bakken whey? Handig om te weten voordat ik die hele bak doorzoek en niks vind.

volgens mij niet

Bestelling gedaan via die site, 5 dagen later perfect geleverd met enkele samples en shaker erbij. Dus site is een aanrader in mijn ogen ;)

Ik kreeg geen shaker of samples, zat wel boven de 50 euro :( Tijd tot dispatched was erg snel, dat was maandag overdag al terwijl ik zondag besteld heb. Bij myprotein heb ik dan vaak de bestelling in 24 uur na de status dispatched. Hier duurde het tot vrijdag 15.00. En het was zonder track en trace, dus langzamerhand begon ik wel te twijfelen over waar mijn pakje bleef. Maar goed het was niet duur en uiteindelijk snel geleverd. ;) Alleen slecht dat ze een shaker beloven en dat niet nakomen.
http://www.powermyself.com/

EDIT: mail gestuurd over het niet ontvangen van samples en shakebeker, kreeg binnen een uur antwoord terug, samples zijn niet standaard shakebeker wel bij orders over 50 euro. In de mail stond bovendien dat door een fout ik geen 15% VAT betaald had. Ondanks dat sturen ze het alsnog op. En dat vind ik fantastische service! :thumbs: Ik ben zeker een terugkomende klant daar!

Laatst bewerkt:
twee keer besteld bij cheapsupplement super winkel, snelle levering en discrete verpakking.
En nooit extra hoeven te betalen

:) Net mijn supplie binnen gekregen. Flavoured whey lost goed op btw. Ook nog wel te drinken met water, al lijkt er een beetje anijs door te zitten (de vanille smaak). Verder alles netjes ingepakt. Vrijdag besteld en nu dinsdag alles binnen. Helemaal goed.
Ik heb nog geprobeerd om "free shaker" toe te voegen als comment op, maar ze trapten er niet in :D

Mijn BP flavoured protein ook binnen. Oplosbaarheid is inderdaad erg goed! Beste dat ik ooit heb geprobeerd, al is dat niet zoveel. Smaak is ook in water prima, had aardbei en banaan.

Maandag wat besteld bij powermyself.com. Het is nu zaterdag en heb nog niets binnen :(.

Ik bestel al ongeveer een jaar bij Bulkpowders, blijft toch echt de goedkoopste (ook inclusief de verzendkosten). Levertijd gemiddeld 5 dagen.

Ik snap niet dat de grotere leverenciers hier in NL niet met die prijs mee kunnen, scheelt echt veel.

Bij CheapUksupplements besteld dinsdag nog niet binnen verwacht het maandag of dinsdag

Dus je kunt Epistane kopen via een britse site zonder risico dat het pakje door de douane opengemaakt wordt ?

Terug
Naar boven